
В той час як у метавсесвіті вперше пройде Тиждень моди, а в Нью-Йорку ця подія відбудеться вже днями, Balmain випустили свою кампанію весна 2022 Ready-to-Wear, у якій взяли участь Наомі Кемпбелл, Карла Бруні, Маріякарла Босконо, Лара Стоун і Адут Акетч.
Креативний директор Олів'є Рустен, довго не роздумуючи, запросив практично в останню хвилину фотографів Мерта Аласа і Маркуса Пігготта для зйомки проєктів. За лаштунками концертного залу La Seine Musicale, спроектованого Жаном Нувелем, де проходило шоу, колекція готового одягу Balmain знайшла нове життя.


На цих зображеннях будівля нагадує арену, що перетворює моделей на статних муз гладіаторів. Компактні сумочки палахкотять полум'ям, а боді випромінює енергію пані, розкішний товстий золотий ремінь підкреслює тонку талію, а майже невагоме пудрове плаття випромінює всю сутність жіночого магнетизму.


Незмінна ікона 90-х Наомі Кемпбелл – це окреме естетичне задоволення: яке тіло, скільки грації та сили. Модель одягнена у червоне в'язане плаття-бюстьє та бежеве міні.

Також не менш чарівно виглядає Карла Бруні в елегантному платті з відкритими плечима і глибоким V-подібним вирізом, а також відділеннями на талії, що оголюють живіт.






Також дивіться: підсумки соціального арт-перформансу на Ukrainian Fashion Week