Всім привіт! Знижки до "чорної п'ятниці" заспамили весь інтернет. Але один відомий бутік столиці залишився осторонь — Sanahunt. Чому? Все просто — у них немає "чорної п'ятниці"! Здивовані, як оцей хлопець знизу?
А ще він найдорожчий і позиціонує себе як Luxury Department Store з найвідомішими брендами світу. І під час візиту його преміальність я, звісно, відчула. А знижки все ж знайшла і склала найдорожчий сейл-образ.
Магазин розташований у центрі, неподалік від Майдану Незалежності. Правда, його екстер'єр шокує, бо на сайті його візуалізують краще. Але реальність інша, тож ходімо, поглянемо, що там всередині!
Тут естетично. Тішить, що немає зайвої помпезності. І по мармуру ходити набагато приємніше.
Одразу зустрічають охоронці, а також стиліст, який готовий підібрати лук. З чого і розпочався мій шопінг-сейл.
Еліна спочатку розповіла про асортимент. Тут єдині корнери в Україні — Versace, Fendi, Celine та інші популярні бренди. Перераховувати можна довго, бо їх понад 200 на семи тисячах квадратних метрів!
Але перше, що я її запитала: "Чому у вас немає "чорної п'ятниці"?"
"Чорної п'ятниці" у нас не буває, цей маркетинговий хід не для нас. Максимум, що пропонуємо клієнтам — сезонні знижки, які і наразі чинні", — відповіла стилістка.
І підтвердила, що бізнесменам та селебрітіс не потрібні сейли. Вони приходять і купують, коли їм заманеться. І не важливо чи то річ за 20, чи за 200 тисяч гривень.
Потім ми попрямували до корнера з найдорожчою сукнею сейлу.
Знайомтеся, це сукня від дизайнера з Франції Alexandre Vauthier за 193 330 гривень!
Як думаєте, яка була моя перша реакція? Ні, не "вау"! А "О Боже, знову треба робити вигляд, що я потенційний покупець продукту за тисячі".
Коштує така краса зі знижкою — 154 679 гривень. Безперечно — це розкіш. Кажуть, що муза дизайнера — відома супермодель Белла Хадід, а червоний колір — почерк його суконь.
Насправді, в реальності виглядає не менш фантастично, ніж онлайн. Лише ціна кусається, навіть, зі знижкою в 20%.
Тисячі каменів зі скла на сукні та 92% віскози одразу натякають — плаття шалене.
Сукні цього дизайнера мають авторитет серед "вершків суспільства": Бейонсе, Моніки Белуччі, Белли Хадід та Леді Гаги.
І, круто, що в Києві теж є такий ексклюзив! Вангуємо, що сукні Alexandre Vauthier приречені на успіх. Особливо ті, що на акції
Сукню знайшли, а тепер час туфель! Ходімо до наступного корнеру.
Ось вони! Ви зараз дивитеся на 65 330 гривень — найдорожчі туфлі сейлу від René Caovilla.
Зі знижкою — 52 270 гривень. І по факту вони найкоштовніші в усьому універмазі. Якщо перерахувати, то середньостатистичному киянину за туфлі доведеться віддати чотири зарплати!
То все лакшері-оздоблення з сотнями кристалів від Сваровські + натуральна шкіра.
До речі, кожен дизайн корнеру гармонійно доповнює продукцію бренду. Він, як ідеальна картина, підтримує естетику. Словом, продумано все! Лише гляньте на сусідній — Bottega Veneta.
Хочеться зазнімкувати, що я і зробила. Тут це заборонено, але я не могла залишити вас без фото.
Стилістка розповіла, що у магазині (який на 4 поверхи) асортимент товарів більший, ніж на сайті. Наприклад, прикрас із коштовного каміння онлайн ви не знайдете.
До речі, про аксесуари. Еліна порекомендувала підібрати сережки для доповнення луку. Зупинилися на акційних Kenneth Jay Lane за 13 600 гривень із металу та скла.
Зі знижкою — 10 880 гривень.
Чи було людно в лакшері-універмазі? Насправді, персоналу було більше, ніж відвідувачів. Але я бачила 5-7 людей. І, здається, їхні обличчя мені знайомі.
До слова, про знаменитих. Тіна Кароль — прихильниця магазину! І на одному з ефірів "Танців з зірками" одягла червону сукню саме від Alexandre Vauthier, про яку я розповідала раніше.
І з'являлася на інших селебриті-тусовках у відомих брендах, які представлені в універмазі.
Тому прихильникам Тіни на замітку, тут її можна зустріти.
Стилістка зауважила, що їхній магазин порівнювати з іншими неможливо.
"У нас своя концепція, і я не лише про одяг", — сказала вона.
Я це назвала all inclusive для заможних, бо біля локації ще є галерея, ательє та лаунж-зона. Туди зазвичай йдуть клієнти після шопінгу.
Але я не потрапила. Бо зацікавили парфуми у корнері краси, які є лише тут і в Лондоні (Harrods). Була дуже здивована!
Парфумери називають його "ароматом богів" ціною у 12 000 гривень. Насправді, такі нішеві речі більше привертають увагу, ніж відомі бренди.
Мій шопінг завершився кавою у корнері краси та підсумками.
Зрештою, наш найдорожчий сейл-лук коштує 217 159 гривень. Добре, що хоч на знижки натрапили
Але скажу відверто, відповідь стилістки щодо скасування "чорної п'ятниці" засмутила. Хотілося почути — "ми за свідоме споживання і не хочемо маніпулювати людьми за допомогою знижок". Це ще раз доводить, що висока мода поза стандартами, правилами та інколи "зазнається". Але все ж, персонал тут на висоті.
До речі, девіз універмагу — "Жити в стилі Sanahunt". І якщо підсумувати мій 25-хвилинний шопінг, то такий лайфстайл потребує заробітку щонайменше 300 тисяч гривень на місяць!
Цікаво, який відсоток людей столиці стільки заробляють?
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що роблять люди в одному з найдорожчих кінотеатрів країни.