Balenciaga, які раніше випустили сумки з кросівок за 63 тис. грн., представили капсульну колекцію до Дня всіх закоханих в Китаї. Свято в Піднебесній відзначають, на відміну від усього світу, 14 серпня.
У колекцію увійшли футболки, бейсболки, світшоти, кросівки, сандалі, джинсові куртки, шкарпетки, брелоки, намиста і браслети. Всі речі виконані з принтами у формі серця. Серед кольорів переважають білий, чорний і рожевий.
Особливу увагу шанувальники бренду звернули на пухнасті рожеві сумки зі штучного хутра . Аксесуари з'явилися декількох моделей – класичні з короткою і довгою ручками, клатчі та сумки у формі серця.
Для промо капсули Balenciaga зняли рекламу в Шанхаї, головними героями якої стали цифрові моделі і дрони .
Вартість аксесуарів склала близько тисячі доларів.
Дивіться в ролику, які плетені сумки в тренді:
Раніше ми розповідали про речі бренду: