Шоколад KitKat популярний у всьому світі, але в Японії він має культовий статус. Нещодавно в розважальному комплексі Miyashita Park в Токіо відбулося урочисте відкриття KitKat Chocolatory – філії мережі спеціалізованих магазинів KitKat. Про це пише Japan Today.
Оскільки це четверта в Токіо шоколадна фабрика KitKat, філії Miyashita Park потрібно було зробити щось особливе, щоб привернути увагу людей. Хорошим початком стали млинці KitKat Waffles, які продаються виключно в кафе, що примикає до нової філії. Але найбільшою перевагою шоколадної фабрики Miyashita Park є перша в світі програма зі створення власного шоколаду My KitKat.
Спочатку охочі вибирають шоколад (молочний, гіркий або рубіновий), після чого виливають розтоплену масу в форму, прошаровуючи її хрусткими вафлями. Ще одне рішення, яке доведеться прийняти: начинки. Пропонується в цілому 17 варіантів, в тому числі лісовий горіх, кокос, сушена малина, маршмелоу, кренделі, срібне драже і навіть їстівні квіти, з яких ви вибираєте три.
За іронією долі, начинки наносяться на нижню сторону KitKat. Однак, кінцевий результат виглядає так чудово, що це вже не здається принципово важливим.
Після цього учасникам програми належить зробити ще два вибори. Оскільки весь процес (виготовлення KitKat, охолодження і упаковка) займає близько 70 хвилин, вам пропонують чашку кави або чаю, щоб ви могли насолоджуватися очікуванням. Також вам дають час подумати, який з шести різних дизайнів коробок вам найбільше подобається.
Вартість участі в програмі My Kitkat становить 2000 ієн (близько 536 гривень).
Дивіться відео про кондитера, який створює шоколад для чоловіків:
Нагадаємо, раніше інженер Tesla створив геометричні шоколадні чіпси, а KFC відмовилися від історичного слогана.