Французький бренд Dior запросив українську художницю створити картини для свого кутюрного показу в Парижі. Представники компанії заявили, що їм важливо підтримати українців і показати світові наші традиції та творчість.
Поки Chanel відмовляється продавати свої вироби росіянам, щодня ми бачимо, як компанії та бренди всіляко намагаються обійти санкції.
Наприклад, італійське видання Harper's Bazaar (Hearst Magazines International) випустить друковану версію глянцю. Головним редактором призначили Дар'ю Веледєєву, яка до цього 13 років обіймала аналогічну посаду в Harper's Bazaar Росія.
Цей крок суперечить розумінню ситуації у світі. Річ у тім, що видавництво Hearst Magazines International ухвалило рішення залишити ринок РФ і припинити випуск Harper's Bazaar в Росії в продовження світових санкції. А тепер... призначає на посаду головного редактора росіянку.
Звісно, ми не сумніваємося у професіоналізмі Дарії Веледєєвої. Але чи це нормально? Ми закликаємо світ до того, що всі росіяни без винятку повинні відповідати за війну, розв'язану їхнім урядом. Адже сенс санкцій у цьому. Мільйони жителів РФ підтримують цей жах і відправляють своїх рідних та близьких вбивати українців. І поки одні росіяни б'ються за цукор, інші одержують престижну роботу. Виходить, у ЄС знайшли спосіб визначити "хороших росіян"?
Вам буде цікаво дізнатися, що росіянки Земфіра та Рената Литвинова були запрошені на показ от-кутюр Balenciaga.