
Після того як Balenciaga вразили нас виходом колаборації з Crocs, бренд представив шанувальникам нову рекламну кампанію колекції сезону весна-літо 2022.
До роботи над проєктом креативний директор будинку Демна Гвасалія запросив сучасного художника Ікеучі Хірото та виробника робототехніки Skeletonics.

На фотографіях, які зробив Андреа Артемізіо, моделі одягнені в речі з нової колекції Balenciaga, а водночас і в екзоскелети, розроблені Хірото у співпраці з Skeletonics.
Екзоскелети являють собою певну інтерпретацію захисних масок. Таким чином, художник хотів показати свою ідею проекції майбутнього.

До нової колекції бренду увійшли: класичні тренчі, мішкуваті джинси, об'ємні пуховики, шопери, світшоти та кросівки.
Робототехніка і модний одяг будуть виставлені у флагманському магазині Balenciaga, що знову відкрився в Токіо, а також у деяких бутіках бренду в Японії.
Також Balenciaga випустили відео кампейну, що його зняв художник Йілмаз Сен. В основі ролика лежить ідея, озвучена як "Тут – це будь-де".
Читайте також: Balenciaga випустили чохли-зайчики для iPhone за 17 тисяч гривень. Жодна тварина не постраждала (фото)