Досягати успіху хочуть багато, але далеко не у всіх це виходить. Причин тому багато, але для досягнення своєї мети потрібно працювати.
Про те, що означає бути переможцем в бізнесі, розповідає відомий підприємець, консультант і автор Entrepreneur Стів Тобак, передають Мізки.com.
За його словами, більшість творців стартапів і власників малого бізнесу недостатньо собі уявляють, що означає бути переможцем. Тому вони просто йдуть за прикладом Річарда Бренсона, Марка Кубана і інших успішних людей, намагаючись зрозуміти, як мислить людина-переможець.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
На жаль, образ мислення – це тільки початок. Довготривалий успіх спирається на здатність прислухатися до своєї інтуїції не менше, а то й більше, ніж на вміння мислити. Він вибудовується не стільки на розумінні себе, скільки на взаємовідносинах з іншими.
Успіх – це перш за все досвід і якість виконання роботи, а не просто геніальна ідея. Успіх – це вміння діяти, а не мріяти.
І ще одне: успіх починається з настанов, що визначають вашу поведінку. Настанови успішної людини – це настанови, які спонукають діяти. Ось ці дев'ять настанов.
Якщо я не кращий – тоді найкращий хтось інший
Всі говорять про те, що важливо любити свою справу. Але якщо ви – тільки один з багатьох тисяч, які роблять одне і те ж однаковим чином, ви не зможете полюбити результат своїх дій. Захопленість справою – гарний початок. Але це тільки початок. Щоб стати переможцем, ви повинні бути кращим у своїй справі.
Я слухаю інших, але довіряю тільки собі
Успіх – це в основному вміння приймати правильні рішення. Інформація – це сила, але сьогодні, за великим рахунком, у всіх є доступ до однієї і тієї ж інформації, тому правила гри відносно рівні. Саме тому, корисно перебувати в оточенні кращих, справжніх лідерів, але коли ви – бос, на кону – ваш особистий успіх. Отже, довіряйте власній інтуїції.
Немає сенсу говорити людям те, що вони хочуть почути
Більше кліків, більше послідовників – сьогодні цього хочуть всі. І водночас всі бояться образити інших або показати себе як негативно налаштовану особистість. Тому так багато людей постять дурні, порожні, бездумні, утопічні поради та міркування. Ваша цінність в тому, щоб говорити людям правду, особливо коли вони не хочуть її чути.
Ідеї, над якими я не працюю, не існують для мене
Ідеї – це просто думки. Вони є у кожного. Контент – це просто ідеї в паперовій або електронній формі. Всі генерують їх. Єдина відмінність в тому, що ви реально робите. У тому, чим ви займаєтеся. У тому, що ви даєте іншим. Все інше – лише марнослів'я.
Якщо всі це роблять, то я зроблю це інакше
Навіщо людині, яка хоче бути переможцем, занурюватися в соцмережі і цифровий маркетинг? Цим і так займається кожна пересічна людина. Ви не зможете виграти, йдучи таким шляхом – так тільки надовго засяде в окопах цієї війни. Якщо ви використовуєте ті ж інструменти, що і інші, і робите те ж саме, тоді нічим не відрізняєтеся від інших. Крапка.
Слідуючи за іншими, я відмовляюся від шансу бути лідером
Називайте це як хочете – плем'ям, стадом, зграєю, натовпом, компанією – але завжди на чолі тільки одна людина, один лідер. Ви можете бути цією людиною або кимось іншим. Немає нічого поганого в тому, щоб іти за кимось. Але якщо ви послідовник, а вважаєте себе лідером, то глибоко помиляєтеся.
Клієнтам байдужі концепти і контент: вони цінують реальні рішення
У бізнесі, за великим рахунком, працює одна фундаментальна концепція: продавати продукти і послуги, які потрібні клієнтам. Тому справжнього успіху досягають з тим, що краще вирішує серйозні, болючі проблеми людей.
Велика проблема + хороше рішення = велика перемога.
Запам'ятайте цей приклад.
Мене не влаштовують мої досягнення
Сьогодні не дуже багато бізнес-книг дійсно гідних нашої уваги. Але книгу Марка Маккормака "Чого не вчать в Гарвардській школі бізнесу" варто прочитати. Маккормак каже, що ключова риса чемпіонів – їх "глибока незадоволеність власними досягненнями".
Змиритися з поразкою – не варіант для мене
Всі навколо стверджують, що невдачі – це нормально. Але тільки тому, що поразки роблять нам боляче. Чим більше нам болить, тим ми глибше усвідомлюємо, що саме пішло не так, можемо чогось навчитися на цьому прикладі і більше не повторювати помилки. Ви стаєте сильнішими і мудрішими. Але цього не станеться, якщо невдача не надто болюча. Не потрібно боятися поразки, але і не потрібно плутати її з перемогою: ваша мета – не програти, а перемогти.
Головна думка полягає в наступному: настановки мають значення тільки тоді, коли вони спонукають вас діяти. Перемога – це дія.
Тим часом сайт "Сьогодні" з'ясовував, як покращити спілкування зі своїм партнером: три простих способи. Минулі заслуги не мають ніякого відношення до ваших стосунків сьогодні.