Чому вирішили протестувати "Ракету"?
"Полетіти" на пасажирській "Ракеті" – мрія всіх поціновувачів водного транспорту, які люблять ексклюзивні судна. І ми не виняток! Особливо, коли у нього є підводні крила, а перші експериментальні проєкції робили ще з кінця XIX століття.
Історія – куди ж без неї! Тож шанувальники "Ракети" знають, що дебют на водоймі цього різновиду суден відбувся ще 1957 року. А останніми роками турпоїздки на "Ракетах" у Києві – рідкість, тож ми відправилися в тестову подорож до Вишгорода без роздумів з Kraina.UА.
Поїздки у тестовому режимі компанії тривали з 21 по 24 вересня, нам вдалося потрапити в останній день "польотів". Прайс до Вишгорода становив 450 гривень з людини.
Як пройшла екскурсія?
Поїздка на "Ракеті" розпочалася з розповідей екскурсовода Олександра Пилипчука про історію судна, яке придумали ще за радянських часів.
"А що таке крило?" – одне з перших запитань екскурсовода, яке мотивувало учасників тріпу замислитися. І піти з екскурсії не лише з концептуальними фото, а й збагатитися інформаційно.
Олександр Пилипчук розповів про головного конструктора "Ракети" Ростислава Алєксєєва та чому спроєктоване ним судно є унікальним.
Ми "летіли" на середній швидкості – орієнтовно 60 км/год. Цей вид транспорту не конкурує зі звичними поромами. Бо ми отримали інші враження від їзди на "Ракеті" завдяки її підводним крилам.
Відчуття можна порівняти з польотом в літаку: коли адреналін зашкалює, ти перебуваєш у комфортному салоні, встигаєш дослідити побачене за вікном, а швидкість "Ракети" лише доповнює загальну атмосферу. До слова, на судні може розміститися до 70 пасажирів, щоб відчути ці емоції на власному досвіді.
Ми пливли на судні компанії "Нібулон". Його зібрали у 2002 році на суднобудівному заводі в Феодосії на замовлення Нідерландів, де "Ракета" курсувала до 2014-го. Але в 2016-му його викупила компанія "Нібулон".
Гості судна не лише слухали історії екскурсовода про Київ та його окраїни, а й милувалися краєвидами столиці, Вишгорода та хвилями Дніпра. Пропливали повз Північний міст, набережну Оболоні в столиці та інші цікаві місця. Не оминули очима Храм святих Бориса та Гліба у Вишгороді і ландшафти міста.
Але найбільше емоцій та подиву викликало шлюзування "Ракети" посеред екскурсії.
Як відбувається шлюзування?
Перед "Ракетою" відчинилася бетонна брама і судно запливло в шлюз, який нагадує коридор. Шлюзування необхідне для регулювання рівня води між водоймами. І щоб добратися з Києва у Вишгород, судно має перебувати на необхідному рівні води.
Тож орієнтовно за 25 хвилин наша "Ракета" піднялася вверх через додаткову воду в процесі шлюзування. Брама відчинилася, і судно попливло далі. Шлюзування відбулося двічі: маршрутом до Вишгорода та назад до Києва.
Перед цим учасники екскурсії змогли вийти на палубу та зробити фото на тлі легендарного шлюзу.
Деякі представники з команди виступили в амплуа фотографів і з задоволенням робили світлини охочим. Знайомтеся, це матрос Володимир – за період тестових рейсів він зробив десятки фото.
Чим завершилися поїздка на "Ракеті"?
Коли судно поверталося до Києва, екскурсовод Олександр Пилипчук запропонував охочим загадати бажання під Подільсько-Воскресенським мостом. Важливою вимогою було – затримати повітря та подумати про бажане, коли "Ракета" запливе під міст. Опісля він додав, що така екскурсія – можливість провести дозвілля нетипово.
"Ракета" – незвичний формат відпочинку на воді. Під час тріпу люди отримують відчуття, які не порівняти з перебуванням на теплоходах. Аналоги їй важко знайти, – сказав екскурсовод Олександр Пилипчук.
Опісля учасники тест-драйву вийшли на палубу та насолоджувалися краєвидом Києва і хотіли поставити подорож, яка тривала дві години, на повтор.
Вмикайте відео і дізнавайтеся одкровення про невдалі відпустки зірок
Нещодавно ми розповіли, яка ви вечірка за знаком зодіаку.