"Укрзалізниця" запустила канал комунікації з пасажирами в Messenger в мережі Facebook. Про це повідомляє прес-служба залізничного підприємства.
"Тепер звертатися з питаннями, зауваженнями і пропозиціями можна в контактний центр "Укрзалізниці" і шляхом направлення повідомлення в соціальній мережі Facebook", – йдеться в повідомленні.
Таким чином, поскаржитися, наприклад, на стан поїзда тепер можна через Facebook в акаунті компанії: @Ukrzaliznytsia. Зараз підтримка через Messenger працює в тестовому режимі щодня з 8:00 до 20:00.
Також діє контактний центр компанії за телефоном 0800-50-3111.
Дивіться відео: як "Укрзалізниця" буде вирішувати проблему з браком квитків
Нагадаємо, раніше "Укрзалізниця" анонсувала появу послуги замовлення ланч-боксу в поїздах "Інтерсіті +" і "Інтерсіті". До слова, в середині травня 2019 року "Укрзалізниця" також ввела єдину ціну на напої в поїздах. Замовити їх можна онлайн, а вибрати – вже під час подорожі.
Детальніше про майбутнє УЗ читайте в матеріалі "Приватні поїзда і тарифи: що хочуть зробити з залізницею в Україні".