Пасажири поїздів найчастіше забувають свої мобільні телефони, парасольки та елементи одягу, повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
Відзначається, якщо пасажир вийшов з вагона на шляху прямування поїзда і відразу помітив, що забув у вагоні речі, то він повинен звернутися до начальника тієї станції (вокзалу), на якій вийшов, і написати заяву, в якій необхідно вказати номер вагону і місце, яке займав пасажир, описати забуті речі і відзначити найближчу станцію, на яку пасажир бажає їх перевезти.
"Якщо речі були загублені і знайдені не в поїзді, а на певній станції, то вони на цій станції і зберігаються. Пасажирам їх видають тільки після перевірки документів, що засвідчують особу", – додали в прес-службі.
Пасажири можуть звернутися по свої забуті або втрачені речі в поїзді на шляху прямування на кінцеву станцію прибуття. Речі там зберігаються не більше 30 днів.
За свою неуважність доведеться заплатити. "Укрзалізниця" бере кошти за зберігання, упаковку і перевезення загублених речей за тарифом багажу (якщо його перевозили або упаковували).
"Щоб забрати вилучені речі з бюро знахідок станції Київ-Пасажирський, пасажир повинен в заяві зробити опис речей. Якщо речі зберігалися в автоматичних камерах схову, необхідно вказати номер комірки і шифр (надати жетон або розрахунковий чек), – йдеться в повідомленні.
Про забуті або втрачені речі пасажири можуть повідомляти в контактний центр за телефоном 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні).
Нагадаємо, залізничні каси в Києві перенесли на вокзал. Їхати в будівлю готелю на бульварі Шевченка більше не потрібно. Як пояснюють чиновники "Укрзалізниці", це зроблено для того, щоб локалізувати всі послуги для пасажирів в одному місці.
Дивіться відео: "Укрзалізниця" оновила рекордні 100 пасажирських вагонів.