Світові бренди продовжують переходити в метавсесвіт, попри те, що часом він буває фейковим. H&M приєдналися до віртуального простору, повідомляють H&M.
Спочатку бренд H&M створив магазин у метавсесвіті, тепер же показав першу колекцію цифрового одягу, який виготовили в колаборації з Dress-X, українським стартапом, який розробляє діджитал-одяг. Його засновниці — Дарія Шаповалова та Наталія Моденова.
У результаті маємо три речі, які не змогли б існувати в реальному світі у зв'язку зі своєю яскравістю та екстраординарністю: сяючий пуховий жилет, штани з блискітками та в'язаний светр із позолотою. Демонструє нову колекцію актриса та зірка "Ігри престолів" Мейзі Вільямс.
Відомо, що перші діджитал-речі H&M планують розіграти серед підписників. Умови прості: учасники повинні вигадати інноваційну назву для одного з образів та представити ідею на онлайн-сторінці конкурсу. Крайній термін подання заявок — 31 січня.
Це означає відсутність відходів, упаковки та транспортування,
— розповіли про колекцію творці.
Зацікавленість бренду у віртуальній моді — результат його прагнення до sustainability. У метавсесвіті, як ніде, можна вирішити вічну дилему мода/екологія.
Кількість виробленого сьогодні одягу набагато перевищує потреби людства. Ми поділяємо красу та емоції, які дає фізична мода, але думаємо, що є способи виробляти менше та морально, а іноді взагалі замінити виробництво певної частини одягу на його диджиталізацію,
— розповідає Дар'я Шаповалова, співзасновниця Dress-X.
Також вона додала, що перехід до віртуальної моди є логічним кроком для брендів масмаркету та інфлюенсерів, які часто використовують одяг лише один раз для фото.
Читайте на тему: українські компанії відмовляться від корпоративного одягу