Головна Сьогодні

Хитрощі "чорної п'ятниці": як і що купувати, щоб реально заощадити

Експерти рекомендують планувати свої покупки

Чорна п'ятниця наближається! Але враження таке, що "чорний" весь тиждень. Буквально кожен магазин заманює грандіозними знижками і акціями. Але чи правдиві вони? Ведучі програми "Ранок з Україною" на телеканалі "Україна" Марія Мельник і Григорій Герман з'ясували, чи не обманюють магазини покупців і як не потрапити на гачок маркетологів.

Чорна п'ятниця – досить суперечлива штука. І треба знати, як правильно зробити покупки без шкоди власному гаманцю. Експерти ж наголошують – безпрограшно в ціні можна купити, наприклад, літні речі. Їх точно будуть розпродавати, а якщо ще й взяти базові – вони прослужать не один модний сезон.

Максимальна знижка, яку магазини можуть собі дозволити без шкоди – до 15%, запевняють маркетологи.

"Багато компаній спеціально піднімають ціни на 50, 70, а можливо, і 100%, щоб пафосно зробити з них знижки 50-70%! Якщо дійсно хочете прикупити щось зі знижкою – подивіться, скільки ці товари коштують зараз", – радить маркетолог і бізнес-тренер Людмила Калабуха.

Чорна п'ятниця: що і де купувати
Чорна п'ятниця: що і де купувати
Фото: скриншот

Але якщо знижка на речі – це колесо фортуни, то на техніку дійсно більше реальних акцій. Ще один лайфхак – до кінця акції вона стає максимально дешевою.

Шопінг – це ще й азартна гра. Натовп покупців просто втрачає здатність до аналітики. Тут вже і спрацьовують інстинкти – обійти конкурента і урвати щось собі.

Зараз же карантин, так що швидше за все чорна п'ятниця буде онлайн. Тому маркетологи ще більше намагаються заманити рекламою. Роблять її максимально великою, яскравою або дуже креативною.

Хитрощі
Хитрощі "чорної п'ятниці": як і що купувати, щоб заощадити

"На рекламному ринку зараз простежується те, що у нас всіх банерна сліпота. Ми не реагуємо на слова, де міститься пропозиція, знижка, акція. Тому підприємцям треба підходити креативно. Так, деякі рекламні оголошення починаються навіть зі слів: ми не робимо знижок, ми не такі, як усі, ми поважаємо своїх клієнтів", – коментує маркетолог.

І все ж, щоб не набрати зайвого, експерти рекомендують, по-перше, планувати свої покупки, а по-друге, не тішити себе ілюзіями про речі, після яких ви зміните своє життя на краще.

Як кольори впливають на психіку при купівлі товару – дивіться відео:

Раніше ми з'ясували ТОП-7 пропозицій для фанатів спорту і ЗСЖ в "чорну п'ятницю".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: Сьогодні

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти