Головна Сьогодні

Чому хорошого фахівця не беруть на роботу: сім об'єктивних причин

А ось суб'єктивних причин відмови може бути безліч, і вони непередбачувані

Досвід роботи – є, навички і різні хобі – є, резюме постійно переглядають, але пропозицій ніяких немає.

Чому хорошого фахівця не беруть на роботу, проаналізували експерти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Украина.

Об'єктивні причини

1. Неповне резюме. Можливо, ви не вважали за важливе вказати свої обов'язки на попередніх місцях роботи і професійні досягнення, а досвід описали двома-трьома фразами. Таким чином, на тлі інших кандидатів з більш грамотним резюме ви помітно програєте. Щоб збільшити шанс перемоги в боротьбі за роботу мрії, якість резюме виходить на перший план.

2. Ваша кандидатура не підходить під вимоги роботодавця. Наприклад, в описі вакансії вказана обов'язкова вища економічна освіта, а у вас – мехмат. Або досвід роботи "не дотягує" до необхідного всього рік. Такі кандидати відсіюються ще на етапі резюме.

3. Ваше резюме занадто вже креативне. Наприклад, в розділі "Досвід роботи" зазначено: "Компанія – старший" куди пошлють ". Не всі рекрутери на одній хвилі з вашим гумором.

4. Ви – фахівець з надлишковою кваліфікацією. Так, занадто багатий досвід теж може стати причиною низки відмов – фахівці з кадрів просто бояться, що надовго на цій посаді ви не затримаєтеся.

5. Поведінка на співбесіді. Ви ведете себе занадто скуто (HR-у це здається невпевненістю в собі) або ж навпаки – розв'язно і самовпевнено (а це вже межує з нахабством).

6. Ваша мова безграмотна, рясніє жаргонізмами і недоречними жартами. Особливо актуально для претендентів на місця, які передбачають роботу безпосередньо з клієнтами або партнерами.

7. Нехтування правилами етикету. Ви не відключили телефон на час проведення інтерв'ю, більш того, голосно обговорювали з родичем час його закінчення; ваше взуття було брудним, а манікюр – занадто яскравим. Такі, здавалося б, дрібниці здатні сильно зіпсувати враження про вас. При сучасному темпі життя правила етикету можуть частково спрощуватися, однак діловий етикет залишається досить непорушним. Особливо слідувати його правилам варто, коли ви шукаєте роботу або вирушаєте на співбесіду. Не сумнівайтеся – хороші манери принесуть користь вашій кар'єрі.

На N-й за рахунком співбесіді після відмови спробуйте поставити пряме запитання – що з вами не так, можливо відповідь ви все-таки отримаєте. Якщо ж ні – постарайтеся щось змінити в поведінці, перепишіть резюме, потренуйтеся у відповідях на типові питання.

Су'єктивні причини

Суб'єктивних причин відмови може бути безліч, і вони непередбачувані. Наприклад, під час співбесіди ваш телефон задзвонив рінгтоном пісні Ізраїлю на останньому Євробаченні, а HR-менеджер вболівав за Португалію. Або ж ви згадали, що вже кілька років є прихильником вегетаріанства, а в компанії прийнято влаштовувати щомісячні пікніки із шашликами. Нарешті, ви могли просто не сподобатися потенційному шефові, і все тут. В цьому випадку ставити питання марно – в причинах відмови вам навряд чи зізнаються. Головне – не опускати руки і в своєму прагненні отримати роботу йти до бажаного результату.

Тим часом сайт "Сегодня" з'ясував, як підготуватися до навчального року без стресу для дитини і батьків: поради психолога. Сімейні ритуали допомагають покращувати емоційний клімат в родині.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти