Головна Сьогодні

Чим загрожує прийом антибіотиків в дитинстві

За словами лікарів, прийом цих препаратів пов'язаний з підвищеним ризиком розвитку ювенільного ревматоїдного артриту

З'явилися нові дані про побічні ефекти прийому антибіотиків в дитинстві. Вчені з Університету Пенсільванії виявили, що прийом цих препаратів пов'язаний з підвищеним ризиком розвитку ювенільного ревматоїдного артриту. Про це йшлося на Щорічних зборах Американської колегії ревматологів, який днями пройшов в Бостоні.

Вчені проаналізували 153 випадки цього захворювання, діагностованого до 16-річного віку. Контрольна група включала 1530 здорових людей. Встановлено, що у дітей, які до цього віку пройшли 3-5-му курсів лікування антибіотиками, ставлення ймовірності розвитку ювенільного ревматоїдного артриту становить 3,8, а при 1-2-му курсах – 3,1. Що вище доза і кратність прийому антибактеріальних препаратів, то вище ризик.

За однією з версій, зміна мікрофлори кишечника під впливом антибіотиків може грати роль при розвитку захворювань, включаючи аутоімунні, до яких відноситься ревматоїдний артрит. Хоча не виключено, що сам збудник бактеріальної інфекції може впливати на появу хвороби. Ці результати дослідження підтверджують важливість чіткого обґрунтування прийому антибіотиків.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: LIKARINFO

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти