Якщо перед обідом людина робить знімок їжі і викладає його в соціальні мережі, то наступний прийом їжі приносить набагато більше задоволення. Про це заявили вчені, опублікувавши результати свого дослідження в Journal of Consumer Marketing.
В експерименті брало участь близько 100 осіб, які повинні були перед прийомом їжі фотографувати їжу і викладати знімок в соцмережу.
В результаті 90% учасників дослідження зізналися, що завдяки цим діям обід здавався їм значно смачнішим, ніж в звичайні дні.

Вчені пояснили це явище наступним чином: в процесі фотографування людина уважно розглядає свій майбутній обід під різним кутом і оцінює його зовнішній вигляд. Таким чином, будь-який сфотографоване і викладене в Instagram блюдо буде здаватися більш смачним, ніж воно є насправді.