Голлівудська актриса Джулія Робертс, яка недавно стала героїнею нової рекламної кампанії італійського бренду Calzedonia, з'явилася на сторінках жовтневого номера американського Harper's Bazaar в яскравій фотосесії.
51-річна зірка спершу приміряла розкішні сукні від Dior, Gabriela Hearst, Gucci, Giambattista Valli і інших відомих брендів, а після піднялася в них на вершини гір, поборовши одну зі своїх найбільших фобій – страх висоти. За словами актриси, успадкувала вона цей страх від власного батька.
"Я дуже боюся висоти, мій батько її боявся все життя, тому цей страх можна назвати спадковим. Близько семи років тому нас з чоловіком запросили в гірський похід. Я тоді подумала, що це буде складно, але в підсумку зважилася, оскільки не була впевнена, чи живе в мені ще цей страх. Як з'ясувалося – живе. І це були самі мученицькі сім або вісім годин в моєму житті. Це не просто страх, це стан, коли тіло перестає вам належати, в горлі стоїть ком, а дихати неможливо. Це абсолютно реальний фізичний стан", – розповіла Джулія.
І додала, що, погоджуючись на зйомку, вона чітко промовила умови – знімати на тій висоті, поки вона ще може невимушено посміхатися.
Нагадаємо, раніше Джулія Робертс розповіла в інтерв’ю, яким чином їй вдалося схуднути майже на 20 кг.