Зовсім нещодавно в мережі з'явився слоган Євробачення 2020, а всього кілька годин на офіційному сайті конкурсу з'явився логотип Євробачення 2020. Дизайн символізує 65-річчя конкурсу, а також 41 країну-учасницю Євробачення у 2020 році.
Стали відомі імена перших учасників пісенного конкурсу "Євробачення":
Логотип являє собою абстрактне уявлення кольорів прапора 41 країни, які візьмуть участь у Євробаченні 2020.
"Цей дизайн відповідає характеристикам голландського дизайну: мінімалістичний, експериментальний і інноваційний. Він розповідає історію, він барвистий, святковий і, що важливо, універсальний", – каже Ситце Баккер, виконавчий продюсер Євробачення 2020.
"Ми надзвичайно задоволені роботами на конкурсі пісні Євробачення 2020 року, які прекрасно уособлюють нашу 65-літню спадщину. Ефектний дизайн також прекрасно доповнює гасло цього року "Open Up", – коментує Джон Ола Сенд, виконавчий керівник Євробачення.
Зазначимо, в конкурсі малюнків взяли участь 11 голландських агентств. Перемога дісталася агентству CLEVER ° FRANKE, яке розробило емблему за допомогою пропрієтарного програмного забезпечення.
Нагадаємо, Угорщина відмовилася від участі в Євробаченні 2020. У ЗМІ назвали скандальну причину.