I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Вакансія для ледачих: Diesel шукає людину, яка вміє сидіти

У компанії звільнилося місце виконавчого директора, а якщо бути точніше – стілець

На своїй сторінці в фейсбуці Diesel запустили інтерактивний конкурс. Справа в тому, що в компанії звільнилося місце виконавчого директора, а якщо бути точніше – стілець. Пошуками зайнялися негайно, знявши рекламний ролик про те, що розшукується людина, яка "вміє сидіти".

З 5 по 9 жовтня користувачі можуть залишати фотографії з коментарями того, як вони справляються з цим завданням. Переможець відправиться в міланський офіс Diesel і дійсно зможе побути виконавчим директором протягом тижня.

Коментарі під публікацією вже залишили понад 1200 осіб
.

Реклама

Раніше повідомлялося , що світовий бренд Diesel представив осінньо- зимову колекцію одягу . Рекламний ролик для презентації знімали на недобудованому Подільському мосту в Києві . Крім моста , відео знімали в київському супермаркеті , полки якого завалені продукцією українського виробництва , і інших місцях столиці . На офіційному сайті Diesel розмістили і фотографію з зображенням одного з київських муралів.

Рекламний відеоролик називається "Йди за недоліками" (Go With The Flaw) і супроводжується піснею Едіт Піаф Non, je ne regrette rien.

Відео зняв французький режисер Франсуа Руссель, який раніше працював над кліпами для Снуп Дога, Мадонни і Rolling Stones. Кліп складається з кількох історій молодих людей – хлопців і дівчат. Героями кампанії стали хлопчики і дівчатка, які виділяються з натовпу і з гордістю демонструють свої унікальні риси, такі як косі очі або моноброви.

"Бути унікальним набагато красивіше, ніж бути ідеальним. Змініть свій погляд на певні речі, і ви побачите, як навіть погане стає позитивним. Долаючи перешкоди і страхи, ти знаходиш краще життя" – пояснив художній керівник бренду Нікола Формікетті, – передає
Woman.ua.

Відповідно до філософії нової кампанії у вівторок Diesel оновив свій обліковий запис в Instagram , видаливши всі попередні зображення , завантажені до сих пір .

Реклама
Компанія випустила коротку заяву , в якому пояснила свою стратегію : " Ми вважаємо , що недосконалість є нудною , а в Instagram всі прагнуть до досконалості . Ідеальна фотографія , ідеальна композиція , ідеальне життя . Ми просто втомилися від цього . Тому вирішили видалити все заради нового , недосконалого початку " .

Нагадаємо, Motorola зняла проморолик в метро Києва.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти