Головна Сьогодні
Новини компаній

Fruits & Nuts: у чому особливість головної шоколадної лінійки 2019 року

Інновації і постійний пошук нових смаків і рішень – основний пріоритет фахівців шоколадної фабрики Millennium

У 2019 технологи фабрики Millennium знайшли спосіб створити плитку шоколаду з рекордною для ринку часткою фруктів і горіхів. Нова лінійка швидко завоювала свого покупця. Розбираємося, у чому особливість хітового продукту.

Інновації та постійний пошук нових смаків і рішень — основний пріоритет фахівців шоколадної фабрики Millennium. Саме ця компанія першою в Україні випустила шоколад з цільними горіхами у далекому 2001 році. Ще раніше, у 2000-му, познайомила країну з пористим шоколадом. За створення майбутніх бестселерів у компанії відповідає R&D відділ. Його фахівці постійно вивчають нові тенденції зі всього світу і шукають спосіб втілити найцікавіші з них у шоколаді Millennium. Останнім проривом стала інноваційна лінійка шоколаду Fruits & Nuts.

"Fruits & Nuts — це ноу-хау. Кожен смак у лінійці — поєднання шоколаду з двома видами фруктів і горіхів, частка яких у плитці становить не менше 30%. Цілісний фундук, журавлина і курага ідеально поєднується з молочним шоколадом, апельсинові цукати і мигдаль підкреслюють делікатну гіркоту чорного шоколаду. До цього не було технології, що дозволяла б зробити шоколад з такою кількістю горіхів. Це стало можливо завдяки власним розробкам фахівців відділу R&D", — розповіла маркетинг-директор шоколадної фабрики Millennium Арина Шебанова.

Але найяскравіший смак у лінійці — рожевий шоколад — останнє відкриття технологів фабрики Millennium. До нього, крім традиційного мигдалю, фундука та ізюму, творці підібрали суміш ягід, яка найкраще підкреслює свіжість і натуральну кислинку рожевого шоколаду.

Рожевий шоколад, як і багато знахідок Millennium, був вперше масово вироблений в Україні. На пошук його формули фахівцям знадобився майже рік. У результаті шоколад на 100% складається із сировини натурального походження і не містить штучних барвників та ароматизаторів. Рецепт уже запатентований, тому його характер завжди буде унікальним.

У компанії не сумніваються, що рожевий шоколад стане найгучнішим відкриттям майбутнього року. "В Європі рожевий шоколад зараз — хіт сезону. Тому для людей, які стежать за модними трендами і новинками, — це справжня знахідка. Рожевий — це новий чорний", — упевнена Арина Шебанова.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти