Головна Сьогодні

Що дратує людей на робочому місці

Дратують непотрібні листи електронною поштою та принтери, які "жують" папір

Хтовпершу чергузводитьнасз розумунаробочому місці?Якпоказало соціологічне опитування, цеколеги,які ніколи незаварюютьчайабо занадтоголосно розмовляютьпо телефону,атакожпринтери.

Якпоказало соціологічне опитуваннясеред1500 осіб,причини дляпостійного стресунаробочому місціможуть бути самимирізними- відвисоких технологійдозапахів.Алевлідерахспискузанадто повільнопрацюютьабо постійнозависающиекомп'ютери,атакож колеги, які приносятьвофісз домупродукти харчуванняіз занадторізкимзапахом,пише medikforum.ru.

Шаленодратуютьлюдейітіїхсоратникипофірмі,якірозмовляють по телефонузанадто голосно, атакожніколи непропонуютьзваритичайабо каву.Дратуютьнепотрібнілисти електронною поштоюта принтери, які "жують"папір,перестаючипрацювативнайвідповідальніший момент, коли кожнасекундана рахунку.

"Дужецікаво дивитисянацю ситуацію зсучасними технологіями, якідоводять людей досказу, -коментує результати дослідженняДонСміт зSamsung UK.-Звичайно, цікавовтому плані, що мибачимо тутпринцип "ні зтобою, нібезтебе".З одного бокутехнологічні нововведенняможуть призвестидо стресунаробочому місці, з іншого- безнихвже неможливообійтися.Вражаюче,якбагато негативнихемоційв життялюдейприносять різнівисокотехнологічнівинаходи,начебтостворенідлятого,щобце життяспрощувати".

Більшість опитанихзізналися, щомріютьпро подальший прогрестехнологій.Зокрема,про створенняпринтерів,якібудуть самісправлятися зпроблемою "зажовування"паперу, іпрокартриджі з самонаповненням.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти