Сервіс відеохостингу YouTube оголосив про те, що тестує новий вид реклами – в мобільній версії сервісу з'являться 6-секундні рекламні ролики, які неможливо пропустити. Про це повідомляється в блозі компанії Google.
Реклама, яку хостинг назвав Bumper, на думку YouTube, органічно впишеться в проміжок перед відео саме на мобільних пристроях, крім того, такий тип реклами розрахований на молоду аудиторію.
При цьому традиційні види реклами не підуть – довгі ролики, як і раніше, можна буде пропустити після 5 секунд перегляду.
Раніше Google за участю партнерів провів масштабний аналіз досліджень, присвячених зв'язку медійної реклами і офлайн-продажів, і з'ясував, що реклама на відеохостингу в більшості випадків виявляється ефективніше телевізійної.
Читайте також:
- У США загинув підліток, намагаючись повторити науковий експеримент з YouTube
- Помічник російського депутата обплював соліста австрійської метал-групи через "сатанізм"
- Ріанна побила рекорд YouTube: вона стала першою дівчиною з 20 млн підписників
- Коти-барабанщики підкорюють YouTube
- У КНДР повністю заблокували Facebook, Twitter і YouTube