Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Google почала війну проти блокувальників реклами

Нове поновлення Chrome змусить користувачів примусово дивитися рекламу

Популярний браузер Chrome незабаром буде примусово показувати рекламу всім користувачам, оскільки Google почала боротьбу з блокувальниками реклами. Користувачі тестової версіх браузера виявили в ньому нову систему розширень під назвою Manifest V3 – вона забороняє використання популярних розширень, які блокують рекламу на веб-сайтах.

Дивіться також в сюжеті про те, як 7 мільйонів українців регулярно скуповуються в Інтернеті:

Реклама

У разі виходу повноцінного поновлення для Chrome, користувачі браузера по всьому світу не зможуть відключати настирливі банери, пре-роли та інше промо. При цьому сам пошуковий гігант стверджує, що нова система просто захистила користувачів від витоків особистих даних.

Читайте також:

Реклама

Перехід на Manifest v3 спровокував шквал критики на адресу компанії з боку розробників засобів блокування реклами і батьківського контролю, які в разі запуску нової платформи не зможуть гарантувати колишню функціональність своїх продуктів.

Перед відкриттям сторінки практично всі сервіси аналізують вміст сторінки, а в цей момент вони можуть красти цінні дані і передавати їх третім особам. Саме тому Google заборонила в Manifest V3 будь-які дії до того, як почне відображатися веб-сайт. Через це тепер величезна безліч розширень, які блокують рекламу, просто не зможуть працювати, оскільки їх буде блокувати нова опція.

Читайте також:

Реклама

Блокувальники реклами позбавляють веб-сайти частини доходу, тому дану категорію програм недолюблюють багато компаній, в тому числі і Google, якому власний сервіс контекстної реклами Google Ads приносить левову частку доходів. Небажання втрачати прибуток логічне, і це не перший випадок, коли корпорація намагається вирішити дану проблему шляхом протидії блокувальникам реклами.

Правда мова стосується лише популярних доповнень Ghostery або uBlock Origin, особливість роботи яких якраз не дозволяє їм працювати під новою системою Manifest V3. Альтернативним варіантом залишаються AdBlock і AdBlock Plus, які продовжать працювати без будь-яких складнощів навіть після установки поновлення в Google Chrome. Ці розширення використовують менш ефективні правила, але зате при цьому вони не аналізують вміст сторінки до її завантаження, що не дозволяє їм, в теорії, красти особисті дані користувачів.

Читайте також:

Нагадаємо, що раніше Google копіювала ідеї Samsung для своїх нових смартфонів. При цьому Google знайшов спосіб "схуднути" смартфонам на Android

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти