Головна Сьогодні

Google Glass отримали друге життя: окуляри стали популярні на підприємствах

Гаджет повернувся в продаж, але купити його можна тільки через партнерську мережу

Проект одного з найбільш футуристичних продуктів Google, окулярів доповненої реальності Google, здавалося, закрився в січні 2015 року. Широка публіка сприйняла ще сирий Exlorer Edition вкрай неоднозначно. Але, як виявилося, на той момент Google вже майже рік працювала над версією Glass для enterprise-користувачів, говориться в матеріалі Wired. У січні 2015 року були випущені окуляри Enterprise Edition. З тих пір компанії, включаючи General Electric, Boeing, DHL, Volkswagen, почали використовувати сотні Glass на робочих місцях тільки для тестування гаджета. Багато хто тепер планує повномасштабне впровадження пристрою, пише AIN.

GoogleпочалароботунадпроектомGlass at Workвквітні2014 року,якийбувокремимвідспоживчоїверсіїочокпродуктом.Невеликакомандапрацюваланадentreprise-версієюпідкриломлабораторіїGoogle X(теперокремий підрозділхолдингуAlphabet).

Випущенавсічні2015рокуEnterprise EditionотрималапокращенийWiFi-модульіпроцесор.Новабатареязабезпечувала8 годин безперервноїроботи,щобдозволити працівниковівідпрацюватизмінубезпідзарядок.Замістькамерина5МПвExlorer Edition,новамодельотрималасенсорзроздільною здатністю 8МП.

ВсюелектронікурозмістиливорендованомумодуліGlass Pod,щодозволилопідключатиїїдо захиснихвиробничихокулярів.Щобповідомитиоточуючихпро роботукамеридоGlassдодаличервонийсвітлодіод.
Enterprise Edition продаются не напрямую конечному потребителю — корпорации, а через сеть из более 30 партнеров
КомандаGlass at Workтакожпереглянуласамумодельпоширенняпродукту.Enterprise Editionпродаютьсяне безпосередньокінцевому споживачеві-корпорації,ачерезмережуз понад 30партнерів.ОстаннірозробляютьдляокулярівнеобхіднеклієнтамспеціалізованеПО,апотімпродаютьвсевпакеті.

Протягомбільшніждвохроківпартнеритакорпорації-клієнтиповиннібулизберігативтаємницівикористанняновоїверсіїGlass.Алезсьогоднішньогодня,18 липня,будь-який бізнес,якийхочевпровадитиGlass,можезв'язатисязпартнерамиGoogle.

Однією з компаній, що використовують Enterprise Edition, окуляри обходяться в 1 300 доларів або 1 500 доларів. Ціна на пристрій може різнитися залежно від програмного забезпечення, яке розробляють партнери під потреби компаній.

За час закритого продажу Enterprise Editions, тестові проекти з ними змогли провести більше 50 компаній, включаючи DHL, General Electric, VolksWagen, The Boeing Company, AGCO, Dignity Health і інші. GE, яка була однією з перших, що тестували Glass, повідомила, що використання окулярів співробітниками складу знизило час пошуку деталей на 46%. DHL після вдалих тестів повідомила, що планує впровадити їх на 2 000 складів по всьому світу.

"Це не експеримент. – говорить керівник проекту Glass Джей Котарі. – Це було експериментом три роки тому. Тепер ми повністю в продакшені з нашими клієнтами і партнерами".

Після впровадження на одному з етапів виробництва авіаційного підрозділу GE, 85% робочих повідомили, що система знижує ймовірність помилки. У AGCO, що виробляє сільгосп-техніку, повідомили, що їм довелося кілька разів перевіряти результати тестування Glass, тому що поліпшення продуктивності були "аж надто високими". Окуляри Google також допомагають в AGCO з навчанням, скоротивши його термін з 10 до 3 днів. Зараз у виробника трохи більше 100 Glass, але протягом 18 місяців він замовить ще 1 500.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти