Головна Сьогодні

Електромобілі гірші за дизель для екології: думка Mazda

На думку Mazda, електромобілі з великими акумуляторами шкідливіші для навколишнього середовища, ніж дизельні автомобілі

Електрокари теж шкідливі для атмосфери Землі
Електрокари теж шкідливі для атмосфери Землі
Фото: Unsplash

Загальноприйнято, що електромобілі кращі для навколишнього середовища, ніж їх дизельні альтернативи. Але Mazda виступила з критикою перших. Японський автовиробник стверджує, що їх новий електричний кросовер MX-30 виділяє в атмосферу стільки ж вуглекислого газу, скільки і дизельний хетчбек Mazda 3.

Дивіться також в сюжеті про те, як Укрпошта тестує доставки на електросамокатах:

Коли Mazda представила кросовер MX-30 на Токійському автосалоні в жовтні 2019 року, вона представила також літій-іонну батарею потужністю 35,5 кВт/год для свого електромобіля. Батарея дозволяє проїхати MX-30 на відстань лише до 200 км. Це набагато менше, ніж у Tesla Model S з її батареєю на 100 кВт/год, яка дозволяє проїхати до 600 км. Навіть Hyundai Kona EV за аналогічною ціною проїжджає 289 км на своєму блоці потужністю 39 кВт/год.

Директор відділу аналітики Mazda Крістіан Шульце в інтерв'ю Automotive News пояснив вибір малопотужної батареї свого автовиробника – це рішення було пов'язане з екологічних міркувань. За словами аналітика, виробництво і термін служби батареї MX-30 (160 тисяч км) виділяє стільки ж вуглекислого газу в атмосферу, скільки викидає дизельна Mazda 3 Compact.

Mazda стверджує, що використання елементів живлення на 100 кВт/год, яка є у Tesla, виділяє в атмосферу навіть більше шкідливих викидів, ніж це роблять дизельні аналоги. Більш того, проблема ускладнюється при заміні батареї – витрати на її виробництво тільки погіршують екологію і збільшують викиди CO2.

Графік співвідношення викидів CO2 в атмосферу електромобілів і дизелів
Графік співвідношення викидів CO2 в атмосферу електромобілів і дизелів
Фото: AutoNews

Варто зазначити, що численні дослідження показують, що електромобілі виробляють менше викидів СО2 протягом свого терміну служби, ніж дизельні автомобілі. Mazda в своїх доводах використовує дані, засновані на середніх показниках вироблення електроенергії в Європі з 2016 року. Однак для деяких людей твердження про більш екологічно чисті електромобілі може переважити їх низький рівень автономного ходу.

Нагадаємо, що раніше Mazda відкликала 35 тисяч автомобілів через несправні гальма. А в минулому році японський автогігант відкликав сотні тисяч авто по всьому світу через проблеми з дизельним двигуном.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: AutoNews

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти