Харків'янка створила унікальне варення з секретом

Бізнес на дому: джеми з прянощами, лавандою і коньяком

<p>Фото: соцмережі</p>
<p>Фото: соцмережі</p>
<p>Фото: соцмережі</p>
<p>Фото: соцмережі</p>
<p>Фото: соцмережі</p>
<p>Фото: соцмережі</p>
<p>Фото: соцмережі</p>
<p>Фото: соцмережі</p>
<p>Фото: соцмережі</p>
<p>Фото: соцмережі</p>
1/5

Своє кулінарне вміння харків'янка Юлія Решетнякова перетворила на бізнес, відкривши майстерню домашнього варення. Натуральними джемами і конфітюрами молодої господині пригощають в кав'ярнях, купують любителі солодощів в різних містах України та навіть замовляють як весільні подарунки.

Реклама

Виявляється, за освітою 29-річна Юлія – економіст-міжнародник, але за цією спеціальністю не працювала жодного дня.

"Мене завжди тягнуло до хендмейду. Сім років я займалася індивідуальним пошиттям одягу, але вирішила залишити цю роботу. Ми з чоловіком почали думати, де ж мені себе реалізувати. А так як я люблю готувати, чоловік підкинув ідею: чому б мені не спробувати робити варення", – розповіла "Сегодня" бізнесвумен.

Насамперед дівчина почала шукати секрети приготування ідеального домашнього десерту.

Реклама

"За основу я взяла стандартні рецепти варення, але в кожен з них додавала щось своє, намагаючись зробити не таким, як у інших українських виробників. Секретними інгредієнтами стали прянощі. Кожне варення я робила в п'яти-шести різних варіаціях, а разом з друзями ми навіть скликали раду, де все разом тестували приготовані мною десерти і зупинялися на найвдаліших рецептах", – згадує Юля.

На старті солодкого бізнесу на закупівлю продуктів заповзятлива дівчина витратила близько 3000 гривень. Разом з чоловіком В'ячеславом займалася розробкою логотипу та дизайну для свого варення, пошуком скляної тари і печаткою етикеток. Рекламувати ж домашню продукцію під назвою Yummy пара почала в інтернеті буквально за пару тижнів до настання Нового, 2016 року. Акцент бізнесмени робили на тому, що варення в красивій упаковці може бути відмінним подарунком, а також на натуральності десерту, оскільки в його складі немає штучних консервантів і барвників. Хітом продажів в зимовий час став мандариновий конфітюр з букетом спецій і ароматом коньяку.

Шукати клієнтів Юлія вирішила на популярних ярмарках виробів ручної роботи, і не прогадала. "Ми влаштовували дегустації, і за чотири дні участі в ярмарку мені доводилося кілька разів доварювати варення ночами. А напередодні 8 Березня взагалі все розібрали", – посміхається господиня.

Реклама

Яблучний джем з імбиром і м'ятою, цитрусовий курд, апельсиновий конфітюр, бананово-шоколадний і калиновий джеми полюбилися не тільки харків'янам, а й українцям з різних куточків країни. Баночка обсягом 85 мл коштує 29,5 грн, а 200 мл – 44 грн. Цікаво, що Юлія готує варення невеликими порціями, за раз обробляючи по 1,5-2 кілограми плодів – мовляв, так годиться за технологією, щоб десерт залишався свіжим і вдавалося зберегти цілісність ягід. На приготування одного джему у харків'янки може піти два дні.

Крім того, незвичайне варення Юлі нерідко стає подарунком від молодят гостям на весіллі. "Моя мама варила варення нам на торжество, що і підштовхнуло нас до ідеї солодких весільних подарунків. Ми надаємо послуги з декорування, разом з дизайнером оформляємо баночки в стилістиці або кольорі торжества. На замовлення молодят я готую варення з обраних ними продуктів, наприклад з лаванди", – розповідає Юлія.

Також підприємниця компонує подарункові набори з декількох видів варення і трав'яних чаїв. Поки їх доводиться замовляти у постачальника, але влітку харків'янка планує збирати трави самостійно. Незабаром лінійка її продукції поповниться джемами з сезонних фруктів і ягід. А восени Юлія хоче відкрити свою торгову точку.

У планах молодої бізнес-леді – розширити виробництво, орендувавши кухонне приміщення і взявши на допомогу співробітників.

"Тим, хто хоче почати подібну справу, я раджу виходити на ярмарку в пошуках клієнтів. Необов'язково відразу мати бренд або відкривати магазин. Потрібно ризикувати, і коли ви почнете, зупинитися вже буде складно", – впевнена Юлія Решетнякова.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти