Головна Сьогодні

Моделі з целюлітом і розтяжками знялися в рекламі купальників

У новому кампейні купальників популярного інтернет-магазину Asos знялися моделі з видимими розтяжками і целюлітом на стегнах

Всечастішегероїнямирекламнихкампанійстаютьмоделі,максимальносхожінареальнихлюдейзнедосконалимитілами.Так,вновомукампейнікупальниківпопулярногоінтернет-магазинуAsosзнялисямоделізвидимимирозтяжкамиіцелюлітомнастегнах.

Цейвчинокпривівкористувачівсоціальнихмережвповнийзахват:вониактивнодякуютьавторамрекламизавідмовувідфотошопуіпідтримкурухубодіпозитиву,який закликаєприйматилюдськетілотаким,якевоноє,-передає buro247.ua.

"Asos,спасибізате,щоне прибралиїїрозтяжки.Вонавиглядаєприголомшливо.Цедопоможедівчатамприйнятисвоїнедоліки.Менітакточно",-прокоментувалакористувачкатвіттерана ім'яNaomi Sapphireодинзі знімківкампейну.

Серед інших брендів, які виступають за природність, можна відзначити американського ритейлера Target, котрий випустив в березні неотретушірованную рекламну кампанію купальників, молоду китайсько-британську марку MarieYat, кожен кампейн якої є одою бодіпозитиву, і бренд білизни Aerie, який відмовився від фотошопу з 2014 року. Нерідко звичайних жінок з різними фігурами для участі в зйомках запрошує марка Dove. Навіть Victoria's Secret, яких не раз звинувачували в надмірній ретуші, в листопаді минулого року опублікували знімки "ангела" Жасмін Тукс в бюстгальтері Fantasy Bra вартістю $ 3 млн з розтяжками на стегнах, зібравши позитивні відгуки серед шанувальників бренду.

Нагадаємо, моделі plus-size похвалилися целюлітом на зйомці для журналу.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти