Керівник російського "Стройгазмонтаж", який виступає генпідрядником Керченського моста, заявляє, що будівництво підхідних шляхів і залізничної частини об'єкта йдуть згідно з графіком і будуть запущені за планом - в грудні 2019 року.
"Все йде за графіком. Роботи по будівництву підхідних шляхів і залізничної частини Кримського моста скоординовані. На сьогодні немає сумнівів, що вся інфраструктура – і міст, і підходи – запрацює, як і планується, синхронно, до грудня поточного року", – стверджує голова ради директорів компанії Аркадій Ротенберг.
У будівництві залізничної частини мосту і підходу з боку анексованого Росією Криму задіяно понад 6,5 тис. інженерів і робітників, а також понад 500 одиниць техніки, стверджують окупанти.
За планом залізнична частина мосту повинна складатися з 18-кілометрової двошляхової дороги, яка з'єднає Росію з окупованим півостровом через станцію Багерово.
Нагадаємо, що експерти прогнозують обвал мосту. Зокрема, заслужений архітектор України, експерт з містобудівним питань Андрій Миргородський нагадав сайту "Сегодня" про те, що під час нацистської окупації півострова Крим теж намагалися пов'язати з Кубанню.
Крім того, в жовтні на Керченському мосту сталася надзвичайна подія - впав в море залізничний проліт. Інцидент трапився на морській ділянці будівництва між Тузлинською косою і однойменним островом в процесі опускання прольоту на опори.
У той же час політтехнолог Тарас Березовець в коментарі сайту "Сегодня" повідомив, що, згідно зі супутниковими даними, міст вже почав рух.
Читайте також:
- Керченський міст почав просідати – МінТОТ
- У мережі виклали нові фото Керченського моста
- Розриви, тріщини і сталеві обручі: до чого можуть призвести зміщення Керченського моста
- Вантажівка з будівництва Кримського моста "розтрощила" теплотрасу: Керч без тепла (відео)
- Руйнування Кримського моста: обвалення і аварії можуть повторитися
- Дітище Путіна під загрозою: в мережі згадали крах Керченського моста в 1945 році