Аварія на Кримському мосту, з якого впав в море залізничний проліт, нагадала користувачам мережі падіння першого моста через Керченську протоку в 1945 році, коли будівельники знехтували можливими природними загрозами. Про це написала в Twitter користувач RoksolanaToday & Крим.
"Як в 1945 році впав перший Керченський міст. 11 лютого по мосту з Криму на Кавказ проїхав поїзд, який особливо охоронявся, з Ялти після конференції, поверталася радянська делегація. А через тиждень крижані поля зруйнували перші опори моста. За три дні лід практично зніс 42 з 115 опор", – написала блогер.
У коментарях користувачі мережі припустили, що новому мосту теж недовго залишилося.
"Все циклічно в цьому світі. Чекаємо. Недовго залишилося".
"Ще б пак. Міст через річку Стікс (в грецькій міфології ріка в царстві мертвих – ред.) "ризикнули" побудувати! Там перевізник на поромі, згідно з легендою, має бути".
"Забудьте про льодохід, бетонні опори такого розміру і глибини лід може тільки подряпати. А ось глибинні зрушення ґрунтів це реальна проблема. Міст вони, швидше за все, не зруйнують, але зроблять сильно дорогим в експлуатації через усунення деформацій".
- Історія
У 1944 році німецькі війська вдалося вибити з Криму і вони після себе залишили цемент і балки для моста, а радянський уряд наказав терміново будувати міст, так як ще тривала війна. Через поспіх у реалізації проекту Кремль проігнорував застереження будівельників, що загроза дрейфуючих по протоці льодів може стати фактором ризику для мостових опор: Азовське море замерзає біля північного узбережжя, і в кінці зими ці крижані поля плином виносить у Чорне море. Але міст все ж побудували, а комісія з Москви визнала його стан задовільним. У лютому 1945 року через Керченську протоку почався льодохід з Азовського моря. У деяких місцях навантаження на опори моста досягала 270 т. І вже в середині лютого крижані поля зруйнували перші опори моста. За три дні лід практично стер 42 із 115 опор.
Нагадаємо, раніше стало відомо про надзвичайну подію на Кримському мосту, де впав у море залізничний проліт. Інцидент стався на морській ділянці будівництва між Тузлинською косою і однойменним островом в процесі опускання прольоту на опори. В інформаційному центрі Кримського моста припустили, що це сталося в результаті технічної несправності однієї з домкратних систем. Пізніше ми публікували відео фрагмента Кримського моста, що впав у море.
Раніше в коментарі сайту "Сьогодні" екс-міністр туризму АРК Олександр Лієв повідомив, що в районі Кримського моста існує велика сейсмологічна загроза через рухомий ландшафт, тому 19-кілометрова споруда має низку ризиків і може бути небезпечною для людей і транспорту.
У 1944 році німецькі війська вдалося вибити з Криму і вони після себе залишили цемент і балки для моста, а радянський уряд наказав терміново будувати міст, так як ще тривала війна. Через поспіх у реалізації проекту Кремль проігнорував застереження будівельників, що загроза дрейфуючих по протоці льодів може стати фактором ризику для мостових опор: Азовське море замерзає біля північного узбережжя, і в кінці зими ці крижані поля плином виносить у Чорне море. Але міст все ж побудували, а комісія з Москви визнала його стан задовільним. У лютому 1945 року через Керченську протоку почався льодохід з Азовського моря. У деяких місцях навантаження на опори моста досягала 270 т. І вже в середині лютого крижані поля зруйнували перші опори моста. За три дні лід практично стер 42 із 115 опор.
Нагадаємо, раніше стало відомо про надзвичайну подію на Кримському мосту, де впав у море залізничний проліт. Інцидент стався на морській ділянці будівництва між Тузлинською косою і однойменним островом в процесі опускання прольоту на опори. В інформаційному центрі Кримського моста припустили, що це сталося в результаті технічної несправності однієї з домкратних систем. Пізніше ми публікували відео фрагмента Кримського моста, що впав у море.
Раніше в коментарі сайту "Сьогодні" екс-міністр туризму АРК Олександр Лієв повідомив, що в районі Кримського моста існує велика сейсмологічна загроза через рухомий ландшафт, тому 19-кілометрова споруда має низку ризиків і може бути небезпечною для людей і транспорту.
Читайте також: