Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Google Chrome почне блокувати настирливу рекламу

Неприйнятною, зокрема, буде вважатися реклама у вигляді спливаючих вікон та відеоролики, які включаються автоматично

Американська Google, що входить до холдингу Alphabet Inc., в 2018 році запровадить в інтернет-браузер Chrome функцію блокування настирливої реклами.

Компанія заявила в своєму блозі, що надасть власникам сайтів інструмент Ad Experience Reports, який допоможе їм зрозуміти, яка реклама вважається прийнятною і як вирішити проблеми з рекламою, яка не відповідає стандартам.

Реклама

Стандарти якості реклами визначатиме "Коаліція за кращу рекламу", в яку увійшли такі великі компанії, як Google, Facebook, News Corp., Interactive Advertising Bureau (IAB) і Procter & Gamble.

Неприйнятною, зокрема, буде вважатися реклама у вигляді спливаючих вікон, що автоматично включаються та відеоролики і рекламні оголошення зі зворотним відліком часу, зазначає BBC.

В Google розраховують на те, що нова функція стане на заваді зростанню числа користувачів, які в спробі позбутися від настирливої реклами встановлюють програмне забезпечення, що блокує взагалі всю рекламу.

Реклама

В останні роки популярність інструментів блокування інтернет-реклами активно зростає. За даними IAB, ними користується близько 26% користувачів в США.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти