Головна Сьогодні

Немає новорічного настрою? Ось 7 святкових роликів, які змусять вас повірити в диво

Зворушливі рекламні ролики, зняті в цьому році

Непомітно підкрався час, коли всі йдуть дивитися на новорічну ялинку, їдять вафлі на різдвяних ярмарках і насолоджуються стравами в колі близьких. Але якщо ви потрапили в ту категорію людей, у яких досі немає святкового настрою і ви байдуже дивіться на всю цю метушню навколо, саме час підкріпитися переглядом атмосферних роликів.

Щорічно найкращі рекламні компанії світу занурюють нас у святкову новорічну атмосферу, тому саме з їхньою допомогою будемо шукати натхнення. Журнал Fast Company опублікував сім зворушливих відео, які змусять вас розплакатися навіть якщо ви не затятий фанат зимового свята.

Amazon – The show must go on

Британці вміють знімати жалісливі історії, які налаштовують на казку. У дусі 2020 року ролик показує, як пандемія відбилася на нашому житті, а в цьому випадку йдеться про юну балерину.

Meijer – Christmas Commercial

"Вони могли б скасувати Різдво. Адже вони скасували все інше", – каже дівчинка в ролику, маючи на увазі наслідки пандемії цього року. Але виявляється, що Різдво потрібне нам усім, навіть у такі часи, як тепер.

Plenty – #Xmess

Що тільки не доводиться витирати паперовими рушниками! Але в цьому стихійному лиху, яке оточує героя ролика перед святами, є щось надзвичайно смішне і життєве.

GREENIES – Holiday | Snowman

Бренд корму для собак презентував чудернацьку різдвяну рекламу ласощів для чотирилапих друзів.

Lidl – Big on a Christmas you can believe in

"Смачний" ролик від німецької мережі супермаркетів-дискаунтерів, після перегляду якого забурчить у животі та скоріше захочеться сісти за святковий стіл із сім'єю.

KFC – A Recipe for Seduction

"Рецепт спокушення" – новорічна короткометражка телеканалу Lifetime, яку фінансувала популярна мережа ресторанів KFC. У центрі сюжету – молода спадкоємиця, якій слід обрати між багатим нареченим, підтримуваним її матір'ю, і новим шеф-кухарем, що пробудив у дівчині нові почуття.

Doc Morris – Take Care of Yourself

Німецька мережа аптек Doc Morris розповідає про дідуся, який кожен день прямує до свого сараю по будильнику, щоб повправлятися з гирею. Всупереч сумніву всіх навколо, дідусь щодня стає все краще, а вкінці ми розуміємо, для чого він це все робив.

Дивіться, як українські зірки прикрасили свої домівки до Нового року та Різдва.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти