Головна Сьогодні

Нова колекція Вікторії Бекхем шокувала модних критиків

Автори провокаційної ідеї заявили, що таким чином намагалися відтворити стиль під назвою "героїновий шик"

Англійська модниця Вікторія Бекхем опублікувала лукбук нової колекції осінь-зима 2015. Представлені в каталозі наряди знову чарівні, вражають простотою крою та оригінальністю, але, в теж час, спосіб презентації товарів викликав у модників безліч питань. Акцент у рекламі був зроблений не на моделях, а на одязі, саме тому було вирішено фотографувати манекенниць як би у знепритомленому стані або зовсім "мертвими". Автори провокаційної ідеї заявили, що таким чином намагалися відтворити стиль під назвою "героїновий шик", який був популярний в 90-х роках завдяки моделі Кейт Мосс.

"Останні чотири сезони ми запрошуємо фотографів самостійно інтерпретувати колекції Вікторії і створити лукбук так, як підказує їм їх творче бачення, – розповів представник Бекхем. У цьому сезоні ми працювали з фотографом, який має абсолютно унікальний стиль роботи. Він і став автором цієї серії знімків для колекції зима-осінь 2015".

1_286
1_286

фото:instagram.com

У прес-релізі говориться, що нова колекція була створена для "вільних духом і веселих" людей, також в новинках простежується "незалежність дівчат від Вікторії Бекхем": Кольори насичені і сильні: яскраво-рожевий, криваво-червоний, васильково-синій. Вони протиставлені класичній монохромній гамі, щоб створити сильні, але при цьому жіночні силуети".

40-річна Бекхем – не перший дизайнер, хто у своїх колекціях використав ідею "мертвої моди". У 2008 роки Марк Джейкобс представив рекламу, де моделі були зображені лежачи на підлозі в позі ембріона.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: Starslife

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти