I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Чому співробітники погано працюють: п'ять підказок керівникам

Роботодавцям слід звернути увагу на деякі важливі речі

Одні скаржаться, що не можуть знайти хорошу роботу, а інші – що немає хороших співробітників. А коли їх знаходять, то знову щось іде не так, і в керівника виникає запитання, чому співробітники погано працюють. Відповідь на це запитання знає експерт із жіночого тайм-менеджменту Анна Всехсвятська, яка у себе в Instagram назвала основні причини поганої роботи співробітників.

Чому співробітники погано працюють
Чому співробітники погано працюють

Реклама

П'ять причин, чому співробітники погано працюють:

1. Ви взяли не тих людей: ⠀

  • Вони ледачі, без амбіцій, з іншими цінностями.
  • У них немає досвіду в потрібній сфері.
  • Вони не вміють організовувати свій час і зосереджено працювати. ⠀ ⠀

Все це потрібно оцінити якщо не на етапі проходження тестового завдання, то протягом випробувального терміну вже точно, каже Анна.

2️. У вас немає системи адаптації ⠀ ⠀

Реклама

Якщо за перші 2-3 тижні роботи ваш новенький так і не познайомився з компанією, її функціями, робочими завданнями і навіть зі своїми колегами, не дивуйтеся, що замість продуктивного працівника у вас в команді загубленець із бездонним морем запитань в очах: "Де я? Навіщо я тут? Як я сюди потрапив?"

Читайте також:

3️. У співробітника немає плану дій і чітких інструкцій ⠀

Реклама

Якщо ваш співробітник не в курсі, як організована робота в компанії і як до нього прилітають завдання, то він або працює в режимі "все горить", або не розуміє, чим зайнятися і "лускає насіння". А якщо ви не дали людині чітких інструкцій, то не дивуйтеся, що вона робить купу помилок і постійно смикає вас навіть з приводу дрібниць.

4️. Немає контролю і/або корекції ⠀

Ви надали співробітникові повний карт-бланш: роби як знаєш, а потім розберемося. У підсумку у вас накопичується роздратування через розбіжність очікування і реальності, ви вибухаєте і змушуєте все переробляти. ⠀

5️. Немає поділу функцій ⠀

Ви не розділили обов'язки і функції між співробітниками, а отже, не розділили й відповідальність. І виходить, що у вас замість структурованої команди, де кожен на своєму місці, якась мішанина з людей, які ні за що не відповідають.

Чи варто дружити на роботі й наскільки така дружба безпечна – дивіться відео:

Тим часом ми з'ясували, як знайти баланс між роботою та особистим життям: п'ять кроків.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти