"Маска" на телеканалі "Україна" – найпопулярніше шоу року

14 квітня 2021, 08:29
Команда проєкту вже працює над неймовірними образами для другого сезону шоу "Маска"

«Маска» на телеканалі «Україна» - найпопулярніше шоу року / Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

Грандіозне шоу "Маска" на телеканалі "Україна", фінал якого відбувся в суботу, 10 квітня, стало найкращою розважальною програмою з початку року на українському телебаченні. "Маска" отримала найвищі показники перегляду серед праймових розважальних шоу за всіма основними аудиторіями: 18-54 (міста 50 тис. +), 14-60 (міста 50 тис. +), 18+ (міста 50 тис. +), 4+ (вся Україна).

Читайте також:

Реклама

За аудиторією 18-54 (міста 50 тис. +)*, середня частка (shr) шоу "Маска" становить – 17,07%, рейтинг (rat) – 5,1%; за аудиторією 14-60 (міста 50 тис. +)**, частка – 18,68%, рейтинг – 5,79%; за аудиторією 18+ (міста 50 тис. +)***, частка – 23,72%, рейтинг – 8,92%; за аудиторією 4+ (вся Україна)****, частка – 21,45%, рейтинг – 7,38%. Показники "Маски" істотно перевищили показники інших праймових шоу, які виходять на українських телеканалах в 2021 році.

Кожен випуск "Маска" на день прем'єри був беззаперечним лідером глядацьких переваг і найкращою програмою дня за всіма основними аудиторіями. Охоплення всіх випусків шоу в ефірі телеканалу "Україна" перевищило 14 млн глядачів.

"Маска" на телеканалі "Україна" – найпопулярніше шоу року / Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

Реклама

Також високі досягнення діджитал-майданчиків "Маска" на YouTube, в Instagram, Facebook і TikTok, створених спеціально до прем'єри шоу. Кількість унікальних користувачів YouTube-каналу шоу перевищила 5,5 млн. Всі публікації на YouTube-каналі шоу на день фіналу зібрали 31 520 004 переглядів, всього за переглядом "Маски" на YouTube користувачі провели понад 7,8 млн годин. У березні YouTube-канал української "Маски" отримав "Срібну кнопку", і до фіналу налічував 125 000 підписнисників. TikTok-канал шоу також вже має 118 000 підписнисників, а відео, в якому Олег Винник не впізнав власну пісню, набрало більш ніж 2,8 млн переглядів.

Україна стала 30-ю країною, яка адаптувала всесвітньо відомий формат The Masked Singer. Творча команда шоу внесла в українську адаптацію багато унікальних рішень, яких ще не бачила жодна країна. Українська "Маска" складалася з рекордних 12 епізодів, для яких було створено 22 унікальних костюми, дизайн, жодного з яких не повторювався з костюмами жодної іншої країни. У шоу телеканалу "Україна" з'явилися унікальні українські персонажі – Буряк, Мольфар, Коза і Крапанка.

Читайте також:

Реклама

Для української адаптації була розроблена абсолютно нова, інноваційна сцена з неймовірними масками-екранами і 3D ефектами. Вперше ведучий шоу міняв свій образ в кожному епізоді. Команда проєкту вигадала для Володимира Остапчука 11 оригінальних образів від Термінатора до Ельзи, тоді як до України образ ведучого був тільки один – класичний смокінг.

Володимир Остапчук на шоу "Маска" в образі Термінартора / Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

В українській "Масці" вперше сховали п'ятого, "таємного", детектива під маскою і відкрили його лише в ефірі. Цим детективом, нагадаємо, став Олег Винник, який переховувався за маскою Буйвола. Оригінальною ідеєю діджитал-команди телеканалу "Україна" стало унікальне BackShow для діджитал-майданчиків проєкту і його таємничий ведучий Містер Маска.

Правовласник формату, компанія Fremantle, високо оцінила креативні рішення української команди шоу і планує надалі пропонувати їх для реалізації в інших країнах. Джонатан Бален, виконавчий продюсер Fremantle, прокоментував успіх "Маски":

"Ми дуже пишаємося успіхом "Маски" в Україні. Творча команда реалізувала дуже багато цікавих та оригінальних ідей, що безсумнівно сприяло величезній популярності шоу. Освітлення, графіка, костюми, постановка, – все виконано бездоганно завдяки постійному зв'язку і плідній співпраці творчої та технічної команд, які змогли подарувати глядачам блискуче шоу. Не кажучи вже про ведучого, Володимира Остапчука з його неймовірною харизмою, унікальним стилем і незабутніми образами – його Термінатора я буду пам'ятати завжди! Ми вже ділимося чудовими прикладами й уроками української команди з нашими командами в усьому світі, щоб зробити глобальний успіх нашого популярного формату ще вищим".

Читайте також:

Як повідомлялося раніше, телеканал "Україна" вже почав роботу над другим сезоном гіпершоу "Маска", тривають голосові проби потенційних учасників. Команда проєкту вже працює над неймовірними образами для другого сезону, і телеканал "Україна" пропонує своїм глядачам долучитися до створення фантастичних образів. Надіслати свої ескізи можна на електронну адресу casting@trkua.tv.

Чекайте другий сезон зіркового і загадкового на українському телебаченні шоу "Маска" на каналі "Україна".

* Дані розраховані для аудиторій віком 18-54 вибірка "50 тис. +".

** Дані розраховані для аудиторій віком 14-60 вибірка "50 тис. +".

*** Дані розраховані для аудиторій віком старші за 18 років вибірка "50 тис. +".

**** Дані розраховані для аудиторії старші за 4 років, вибірка "Вся Україна"

***** Охоплення всіх випусків шоу "Маска" в ефірі каналу "Україна". Період 16.01.21 – 10.04.21. Аудиторія 4+, вся Україна, дані попередні.

****** Статистика діджитал-майданчиків шоу "Маска" станом на 10.04.21.

Дані дослідження ТБ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом "Україна". Дані за 1 січня – 11 квітня 2021 року – попередні, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше за показниками та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.