Головна Сьогодні

Надя Дорофєєва знялася в новому кампейні PUMA Ukraine

Співачка представила футуристичну модель кросівок

Учасниця групи "Время и Стекло" Надя Дорофєєва, яка разом з чоловіком здала тест на коронавірус, знялася в новій рекламній кампанії для PUMA Ukraine. У ролику Надя постала в образі дівчини з майбутнього, що живе в капсулі, а за допомогою кросівок RS-2K вона "знайшла межу між реальністю і віртуальним світом".

Режисерами рекламного відео виступили Ольга Бабич і Влад Фішез, оператором – Микита Кузьменко.

Нові кросівки PUMA не дарма називають футуристичними. Модель RS-2K виконана з комбінації натуральної шкіри, текстилю, поліуретану та сітки. Взуття також доповнили багатошаровою підошвою з системою амортизації Running System.

У лінійку увійшли 10 кольорів моделі кросівок PUMA RS-2K.

Кросівки PUMA RS-2K
Фото: facebook.com/PUMAUkraine/

Нагадаємо, що раніше Adidas і Prada представили колаборацію. Дивіться, як виглядають кросівки з нової колекції .

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти