Якщо милі тварини вже давно не піднімають вам настрій, тоді погляньте на цих котиків: британський актор-серцеїд Джуд Лоу та його син Рафферті стали амбасадорами італійського бренду Brioni. Про це пише WWD.
49-річний Джуд Лоу та його 25-річний син Рафферті знялися у брутальній фотосесії для марки. Актор та його спадкоємець стали лицями кампанії. Фотографії з'явилися на офіційній сторінці Instagram Brioni.
Для реклами бренду Джуд та Рафферті позували в образах із колекції Brioni весна-літо 2022. Автор знімків — британський модний фотограф Крейг Макдін.
У них обох сильний особистий стиль та природний шарм. Ця автентичність робить Джуда і Раффа ідеальною парою, що відображає сучасне бачення чоловічого одягу Brioni, в якому відмінності у віці та індивідуальності стираються загальною пристрастю до справжньої майстерності та елегантності.
— розповів головний виконавчий директор Brioni Мехді Бенабаджі.
Також дивіться: нові чоловічі Birkenstock у колаборації з Dior