На думку Instagram, майбутнє TikTok досить невизначене через наміри Microsoft викупити сервіс. Тому Instagram сподівається переманити частину аудиторії у прямого конкурента офіційним запуском функції Reels. Новий сервіс стартує більш ніж у 50 країнах, включно з США, Великою Британією, Японією і Австралією, на мобільних платформах iOS і Android, повідомляє The Verge. України в цьому списку немає.
Новий функціонал з'явиться після поновлення застосунку через Google Play або App Store. Після запуску з'явиться кнопка Reels в самому низу програми. Подібно до TikTok, Reels дає змогу людям створювати короткі 15-секундні відеоролики з музикою, а також накладати численні фільтри і ефекти на них. Потім створеними відеороликами можна ділитися з друзями.
Дивіться також у сюжеті про те, як Instagram'ом шириться новий карантинний челендж:
Це новітня можливість для Instagram залучити користувачів та збільшити кількість часу, який люди проводять в застосунку щодня, щоб у такий спосіб зарекомендувати себе як розважальна платформа для відео.
Для авторів, які хочуть використовувати Instagram Reels як новий спосіб залучення користувачів, Instagram оновив свою сторінку Explore. Тепер привернути увагу спільноти до Reels можна у верхній частині екрану – такий самий підхід використовує сторінка For You у TikTok.
Власники соціальної мережі TikTok ByteDance вже звинуватили Facebook у копіюванні свого продукту за допомогою Instagram Reels. Роббі Штайн, директор з продуктів Instagram, заперечив це та заявив, що, хоча TikTok і популяризував формат коротких відео, Reels разюче відрізняється від витвору ByteDance і ніякого плагіату там немає.
Нагадаємо, що раніше вчені довели несподівану користь Instagram. Також раніше Instagram прибрав можливість шпигунства за користувачами.