Модні тренди минулого повертаються, до чого ми вже давно звикли. Але деякі з них викликали питання як тоді, так і продовжують робити це у 2022 році.
Один із найпопулярніших і навіть скандальних трендів 90-х, – стрінги, що виглядають з-під одягу, знову повертається. Тепер завдяки Інтернету його назвали "китовим хвостом" і навіть створили хештег #whaletail.
Багато хто вважає такий спосіб вираження в одязі не біліше ніж провокацією, інші ж налаштовані агресивніше і називають тенденцію поганим тоном і повним несмаком. Активно розкритикували тренд у TikTok.
Найбільшу популярність він набув у 90-х та на початку 2000-х. Поп-ікони свого часу, Брітні Спірс і Крістіна Агілера, часто демонстрували спідню білизну у своїх сценічних образах. А Джилліан Андерсон "викинула" те, що їй досі згадують — прийшла на вечірку Vanity Fair 2001 у сукні з оголеною до куприка спиною, з-під якої зовсім не загадково стирчали чорні стрінги.
Тепер же спірний тренд відроджується не лише завдяки модницям, а й із легкої руки брендів. Це ми бачили на весняно-літньому шоу Versace 2020, де Белла Хадід дефілювала у костюмі з укороченим топом, з-під якого виглядали стрінги.
Безумовно, цей тренд далеко не всім зрозумілий, ще менше людей насміляться його повторити. Але якщо він існує, значить, комусь це потрібно. Адже головне його завдання — привернути увагу, і з нею він впорається ідеально.
Також не пропустіть: українки створили колекцію віртуального одягу для H&M. Як її купити та носити