Стиль Обами

Модний манікюр

Все до 14 лютого

Сміятись як Джим

Тренди 2022

Ціна - космос!

Як дурять покупців у період божевільних знижок

Настає день Х – Чорна п'ятниця. Поки ми складаємо списки покупок, маркетологи будують плани, як заробити більше. Розповідаємо, як не потрапити в пастку в період божевільних знижок та не витратити всі гроші на непотрібні товари
Маркетологи та піарники щосили намагаються привернути нашу увагу до своїх товарів
Маркетологи та піарники щосили намагаються привернути нашу увагу до своїх товарів / Фото: freepik.com

Сьогодні весь світ відзначає День шопінгу. Вміння продати товар – це справжня наука! Рекламники, піарники та маркетологи день і ніч розробляють нові схеми впливу на нашу підсвідомість.

У програмі "Ранок з Україною" на каналі "Україна" Марія Мельник та Григорій Герман розповіли, як не потрапити в пастку і не придбати непотрібний товар.

Реклама

Марія Мельник та Григорій Герман у програмі
Марія Мельник та Григорій Герман у програмі "Ранок з Україною" на каналі "Україна" / Фото: пресслужба

Насамперед, потрібно знати трюки та маніпуляції маркетологів.

Колір товару

Вся побутова техніка з яскравим забарвленням або зі смужками впливає на психологію споживача. Є така наука – колористика, якою часто користуються виробники. Наприклад, покупців приваблює синій колір, навіть якщо це тільки упаковка товару, – коментує маркетолог Тетяна Шальман.

І не просто так, виявляється, синій колір асоціюється зі впевненістю, стабільністю, довголіттям. У відділах із засобами для прибирання найчастіше використовують білий колір – символізує радість, чистоту.

Реклама

Зелений – асоціюється з екологічністю продукту.

Колір – один з головних прийомів впливу на покупця
Колір – один з головних прийомів впливу на покупця / Фото: freepik.com

А ось хіт маркетологів – помаранчевий.

Реклама

Помаранчевий колір каже – бери, не пошкодуєш! Причому діяти потрібно зараз – потім буде пізно. Коли ми заходимо в ряд полиць і бачимо: білий, білий, білий та помаранчевий! Куди очі дивляться? Звісно, на помаранчевий! – розповіла експерт.

Розташування товару

Покупцям іноді незручно діставати до верхніх полиць або нахилятися вниз, тому товари, які хочуть продати швидше, стоятимуть на рівні очей та витягнутих рук.

Ми завжди звертаємо увагу на ті товари, які знаходяться у полі нашого зору
Ми завжди звертаємо увагу на ті товари, які знаходяться у полі нашого зору / Фото: freepik.com

Акції

Мета всіх сейлів та акцій одна – не дати покупцю часу на роздуми. Якщо ви думаєте, що ціль таких промо – це реальний шанс заощадити, то помиляєтеся. Спочатку в магазинах ціну піднімають, а потім знижують і в результаті товар швидко розлітається за звичайною ціною. Щоб не потрапити до пастки, краще проаналізувати ціну на акційний товар в інших магазинах.

Величезний кошик

Ми заходимо в магазин, де перед нами стоять величезні тачки чи кошики – це також один з маркетингових ходів. Адже якщо я заходжу з великою тачкою, не можу туди покласти лише одну ковбасу, найімовірніше, я намагатимусь наповнити її, – пояснює маркетолог у програмі "Ранок з Україною".

Розмір кошика також має значення
Розмір кошика також має значення / Фото: freepik.com

Музика

Виявляється – це теж пастка для покупців. Маркетологи готові на все, щоб ми неквапливо ходили магазином, слухаючи релаксаційну музику, і, звичайно, довше були всередині.

Читайте також: Всесвітній день шопінгу: 11 речей, які варто купити на AliExpress

Реклама
Найважливіші та найцікавіші новини завжди під рукою
Life Сьогоднi в telegram-каналi Пiдпишись на RSS-канал Life Сьогоднi на Google News

Далі по темі

Всі новини Показати ще
Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Eurovision Song Contest Radio🎶
Найпопулярніші пісні «Євробачення»
1
Euphoria — Loreen, 2012 Euphoria — Loreen, 2012
17292
2
Zitti E Buoni — Måneskin, 2021 Zitti E Buoni — Måneskin, 2021
14828
3
Шум — Go_A, 2021 Шум — Go_A, 2021
8309
4
Arcade — Duncan Laurence, 2019 Arcade — Duncan Laurence, 2019
7246
5
Voilà — Barbara Pravi, 2021 Voilà — Barbara Pravi, 2021
6988
6
Fuego — Eleni Foureira, 2018 Fuego — Eleni Foureira, 2018
6783
7
Spirit In The Sky — KEiiNO, 2019 Spirit In The Sky — KEiiNO, 2019
5383
8
Soldi — Mahmood, 2019 Soldi — Mahmood, 2019
4760
9
Dime — Beth, 2003 Dime — Beth, 2003
4568
10
Tout l’univers — Gjon’s Tears, 2021 Tout l’univers — Gjon’s Tears, 2021
4473
Be Healthy
Скільки потрібно випити води за добу?
Розрахувати
Кількість рідини:
Ніна і Ніна
Чи схожа онука Ніни Матвієнко на бабусю?
Більше фото
Здорово
Перевір індекс маси тіла
Розрахувати
Ваш ІМТ

TV News

Covid’19

Головні теми

Погода

Гороскоп

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти