I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як дурять покупців у період божевільних знижок

Настає день Х – Чорна п'ятниця. Поки ми складаємо списки покупок, маркетологи будують плани, як заробити більше. Розповідаємо, як не потрапити в пастку в період божевільних знижок та не витратити всі гроші на непотрібні товари
Маркетологи та піарники щосили намагаються привернути нашу увагу до своїх товарів
Маркетологи та піарники щосили намагаються привернути нашу увагу до своїх товарів

Сьогодні весь світ відзначає День шопінгу. Вміння продати товар – це справжня наука! Рекламники, піарники та маркетологи день і ніч розробляють нові схеми впливу на нашу підсвідомість.

У програмі "Ранок з Україною" на каналі "Україна" Марія Мельник та Григорій Герман розповіли, як не потрапити в пастку і не придбати непотрібний товар.

Реклама

Марія Мельник та Григорій Герман у програмі
Марія Мельник та Григорій Герман у програмі "Ранок з Україною" на каналі "Україна" / Фото: пресслужба

Насамперед, потрібно знати трюки та маніпуляції маркетологів.

Колір товару

Вся побутова техніка з яскравим забарвленням або зі смужками впливає на психологію споживача. Є така наука – колористика, якою часто користуються виробники. Наприклад, покупців приваблює синій колір, навіть якщо це тільки упаковка товару, – коментує маркетолог Тетяна Шальман.

І не просто так, виявляється, синій колір асоціюється зі впевненістю, стабільністю, довголіттям. У відділах із засобами для прибирання найчастіше використовують білий колір – символізує радість, чистоту.

Реклама

Зелений – асоціюється з екологічністю продукту.

Колір – один з головних прийомів впливу на покупця
Колір – один з головних прийомів впливу на покупця

А ось хіт маркетологів – помаранчевий.

Реклама

Помаранчевий колір каже – бери, не пошкодуєш! Причому діяти потрібно зараз – потім буде пізно. Коли ми заходимо в ряд полиць і бачимо: білий, білий, білий та помаранчевий! Куди очі дивляться? Звісно, на помаранчевий! – розповіла експерт.

Розташування товару

Покупцям іноді незручно діставати до верхніх полиць або нахилятися вниз, тому товари, які хочуть продати швидше, стоятимуть на рівні очей та витягнутих рук.

Ми завжди звертаємо увагу на ті товари, які знаходяться у полі нашого зору
Ми завжди звертаємо увагу на ті товари, які знаходяться у полі нашого зору

Акції

Мета всіх сейлів та акцій одна – не дати покупцю часу на роздуми. Якщо ви думаєте, що ціль таких промо – це реальний шанс заощадити, то помиляєтеся. Спочатку в магазинах ціну піднімають, а потім знижують і в результаті товар швидко розлітається за звичайною ціною. Щоб не потрапити до пастки, краще проаналізувати ціну на акційний товар в інших магазинах.

Величезний кошик

Ми заходимо в магазин, де перед нами стоять величезні тачки чи кошики – це також один з маркетингових ходів. Адже якщо я заходжу з великою тачкою, не можу туди покласти лише одну ковбасу, найімовірніше, я намагатимусь наповнити її, – пояснює маркетолог у програмі "Ранок з Україною".

Розмір кошика також має значення
Розмір кошика також має значення

Музика

Виявляється – це теж пастка для покупців. Маркетологи готові на все, щоб ми неквапливо ходили магазином, слухаючи релаксаційну музику, і, звичайно, довше були всередині.

Читайте також: Всесвітній день шопінгу: 11 речей, які варто купити на AliExpress

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти