Увечері 3 грудня відбувся вихід гри Halo: Reach для комп'ютерів від студії 343 Industries та за підтримки Microsoft Game Studios. На подив розробників, старт в цифровому магазині Steam пройшов з приголомшливим успіхом – в перші кілька годин після запуску в Halo налічувалося одночасно 160 тисяч гравців.
Дивіться також в сюжеті про те, як школярі зірвали куш на відеоіграх:
Подібний інтерес з боку аудиторії дозволив грі зайняти четверту сходинку рейтингу популярності серед відеоігор в світі. Вище Halo: Reach виявилися тільки невмирущі "титани" ігрової індустрії: Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2 і PlayerUnknown's Battlegrounds.
Такий небувалий інтерес до застарілого проекту пояснюється тим, що це порт ексклюзиву з Xbox 360, який був високо оцінений критиками 9 років тому. Перенесення на комп'ютери збільшив роздільну здатність до 4K, косметично поліпшилась графіка, але в цілому розробники залишили колишній класичний геймплей практично без змін. Середня оцінка Halo: Reach становить 80% згідно з опублікованими рецензіями. Однак знайшлися і недоліки: є проблеми зі звуком, відсутність локалізації і жорстка прив'язка до Xbox Live.
Halo: Reach входить до складу збірника Halo: The Master Chief Collection, інші ігри з якого повинні дістатися до комп'ютерів в 2020 році. Шутери планують випускати в хронологічному порядку: починаючи з приквелу (Reach) і закінчуючи 4-ю частиною.
Нагадаємо, що раніше в Steam були розпродажі з величезними знижками, приурочені до Чорної п'ятниці. Також недавно Android отримав можливість запускати будь-яку гру з комп'ютера.