Баварський автоконцерн BMW не так давно змінив логотип на більш плаский, а днями знаменитий значок піддався повторному ребрендингу під ЛГБТ з яскравими райдужними кольорами замість бляклих і консервативних. Логотип був змінений не для автомобілів, а для соціальних мереж. Таким чином автоконцерн дав зрозуміти, що в ньому немає місця ненависті й у компанії однаково добре ставляться до всіх людей, незалежно від етнічного походження, кольору шкіри, національності, сексуальної орієнтації.
"У BMW ми живемо в розмаїтті. Ми віримо в прозору культуру, в якій ніхто не має бути в невигідному становищі, мати перевагу чи піддаватися знущанням через етнічне походження, колір шкіри, національність, інвалідність, релігію, стать або вік", – прокоментувало керівництво компанії.
Таке рішення компанія ухвалила на честь Місяця прав геїв і лесбіянок (Gay and Lesbian Pride Month), який щорічно проходить у США в червні. Пам'ятна дата була обрана у зв'язку зі зіткненнями між представниками секс-меншин і поліцейськими в Нью-Йорку в 1969 році.
Дивіться також у сюжеті про BMW 3 Series:
Нагадаємо, що раніше Android пообіцяв керування автомобілями BMW c 2020 року. Також баварський концерн оголосив, що BMW переходить на масовий випуск електромобілів.
Читайте також: