Чоловіки роблять макіяж і купують помади: в Японії новий б'юті-тренд

20 квітня 2021, 18:36
Локдаун через коронавірус здійснив революцію в світі японської індустрії краси – чоловіки роблять макіяж і купують помаду

В Японії в салони стали все частіше звертаються чоловіки

Стрижку оновити, брови підрівняти, на обличчя накласти тон і правильно добрати тіні. Зазвичай на макіяж готові витрачати час і гроші жінки. А ось в Японії після початку пандемії в салони стали все частіше звертатися чоловіки. Як локдаун зробив маленьку революцію в світі японської індустрії краси – далі в матеріалі.

Сюжет Анни Левицької Відео: Сьогодні

Які процедури роблять собі японці в салоні краси

Реклама

Йошихіро Камічі доглядає брови і накладає трохи тіней. Він розповів, що став приділяти більше уваги своїй зовнішності під час пандемії, коли багато часу проводить вдома і дивиться на своє відображення в дзеркалі і на дверцятах мікрохвильовки.

Його також бачать і інші люди, зокрема під час відеоконференцій, адже їхня кількість у період пандемії значно зросла. Тепер чоловік не виходить на зв'язок без макіяжу і не зробивши зачіску. Він не один такий, каже власник салону краси для чоловіків Такума Тезука.

"Чоловіки за 40, 50 і навіть 60 приходять в наш салон саме заради макіяжу. Відсоток скасованих зустрічей малий, а ось повторних записів – високий. І клієнти готові витрачати все більше грошей", – каже власник салону.

Реклама

В Японії в салони стали все частіше звертаються чоловіки

Помада для чоловіків на піку популярності в Японії

Не тільки на зачіску або тональний крем готові витрачатися чоловіки в Японії: все більш популярною стає і помада. У магазинах її можна відрізнити від традиційної за спеціальним кольором.

Реклама

За словами бренд-менеджера компанії чоловічої косметики Йошірукі Матури, вона сіра на вигляд, але стає рожевою, коли ви наносите її на шкіру.

Як бути красивим на відеоконференції без макіяжу

Деякі чоловіки не готові витрачати багато часу на макіяж, а щоб бути доглянутими під час відеоконференцій, вдаються до комп'ютерних технологій, говорять розробники.

Представник компанії з виробництва комп'ютерного софту Аюмі Міямото розказав, що в минулому році тут створили фільтр для жінок і отримали багато повідомлень від чоловіків. Вони сказали, що теж проводять багато зустрічей онлайн і теж хотіли б мати гарний вигляд. Тому вирішили створити продукт і для них.

Читайте також:

Наскільки зросте попит на чоловічий макіяж, економістам ще належить оцінити. Але в окремих компаніях уже помітили – у графі прибутку від реалізації чоловічої косметики стало на два нулі більше.

Тим часом в Україні вже набули чинності нові штрафи для пішоходів і навіть велосипедистів. Влогер-пенсіонер Дід Панч усе з'ясував і розповів у новому випуску ютуб-шоу:

Тим часом ми з'ясували 8 модних принтів на теплу пору року.