Будівництво моста через Керченську протоку перейшло на морські ділянки акваторії протоки. Як повідомляє офіційний сайт проекту most.life, до цього зведення об'єкта велося на сухопутних.
"У західній частині острова Тузла забивають палі під опори, які піднімуть автодорожню частина споруди над водою. Фундамент кожної з них формується з 12 трубчастих паль діаметром 1420 мм. Між косою і островом Тузла споруджуються опори під автомобільний і залізничний мости з фундаментом з 8 трубчастих паль", – повідомляє most.life.
За даними сайту, роботи виконуються з технологічного майданчика, на якій сконцентровано все необхідне обладнання: 300-тонний кран, вибропогружатели різної потужності, гідравлічний молот і спрямовує каркас – кондуктор. Він дозволяє занурювати палі великої довжини в акваторію з точністю до 100 міліметрів.
Палі занурюються окремими секціями з металевих труб, які зварюються між собою способом зварки. Будівельно-монтажні роботи в акваторії ведуться на видаленні від берега, на глибині понад 4 метрів (від рівня води до дна). Міст будується одночасно в акваторії і на суші. Вже готове 16 опор: 7 для автомобільної та 9 для залізничної доріг. Занурено більше 800 паль різного типу.
Нагадаємо, будівництво основного моста, що включає автомобільні і залізничні полотна, планується завершити до 2019 року.
Читайте також:
- У Криму пафосно відкрили пам'ятник Миколі Другому
- Окупаційна "влада" Криму запевняє, що туристів в цьому році буде рекордно багато
- Соцмережі "вибухнули" фотожабами на відмову росіян їхати в Крим
- Російські ЗМІ вигадали "парламент Венеції" з резолюцією по Криму
- Окупаційна "влада" Криму вже просить Джамалу змінити громадянство