Відомий фешн-агрегатор шляхом аналізу шести мільйонів запитів в інтернет-магазинах, коментарів у соцмережах і згадок в пошукових системах визначив, що поточного року найбільше цікавило жінок і чоловіків.
Як виявилося, найпопулярнішою річчю року серед жінок стала культова сумка Dior Saddle Bag.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Її ще далекого 2000 року створив Джон Гальяно. А поточного Марія Грація Кьюрі зробила апгрейд, після чого сумка стала головною героїнею стритстайлу під час тижнів моди. З нею з'являються найвідоміші фешн-блогери, it-girls і зірки шоу-бізнесу.
А ось чоловіки найбільше хотіли придбати модель кросівок з колаборації брендів Off-White і Nike The 10: air Presto Sneakers. До речі чорного кольору. У даної речі історія менш багата, вони з'явилися на світ лише наприкінці липня.
Нагадаємо, раніше стилістами було названо наймоднішу річ цього сезону.
Читайте також:
- Дженніфер Лоуренс знялася в стильних образах в кампанії Dior
- На честь моделі Ірини Шейк назвали сумку
- Шарліз Терон роздяглася в рекламі культового аромату Dior
- Пам'ятай про смерть: Dior випустив ювелірну колекцію черепів
- У червоній сукні від Dior: Наталі Портман прийшла підтримати чоловіка на гала-вечерю