Головна Сьогодні

Пам'ятай про смерть: Dior випустив ювелірну колекцію черепів

Бренд Dior представив колекцію під назвою "Обличчя смерті"

Dior, що представив не так давно нову рекламну кампанію своєї круїзної колекції, обличчям якої стала актриса Дженніфер Лоуренс, тепер презентував колекцію ювелірних прикрас під назвою Tête de mort – "Обличчя смерті".

За слова її творця Віктуар де Кастеллана, вона покликана нагадати зайвий раз про те, що потрібно проживати кожен момент життя, пам'ятаючи про безсмертні фрази Carpe Diem ("Живи справжнім") і Memento Mori ("Пам'ятай про смерть").

Не дивлячись на обрану тематику, прикраси вийшли досить милими. Каблучки і підвіски з черепів зроблені з рожевого, блакитного і бузкового кварцу. Їх обрамляють сердечка з золота, а у одного в роті є зелений листочок конюшини з цаворітом.

Нагадаємо, раніше Dior, в чиїй розкішній сукні на червону доріжку Венеціанського кінофестивалю прийшла голлівудська зірка Дакота Джонсон, презентував оновлену помаду Rouge Dior – Ultra Rouge. Вона стала першим продуктом, створеним на водній основі, а не на масляній або восковій, як усі його попередники. А представляти її випала честь Наталі Портман.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: Сьогодні

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти