Dior, що представив не так давно нову рекламну кампанію своєї круїзної колекції, обличчям якої стала актриса Дженніфер Лоуренс, тепер презентував колекцію ювелірних прикрас під назвою Tête de mort – "Обличчя смерті".
За слова її творця Віктуар де Кастеллана, вона покликана нагадати зайвий раз про те, що потрібно проживати кожен момент життя, пам'ятаючи про безсмертні фрази Carpe Diem ("Живи справжнім") і Memento Mori ("Пам'ятай про смерть").
Не дивлячись на обрану тематику, прикраси вийшли досить милими. Каблучки і підвіски з черепів зроблені з рожевого, блакитного і бузкового кварцу. Їх обрамляють сердечка з золота, а у одного в роті є зелений листочок конюшини з цаворітом.
Нагадаємо, раніше Dior, в чиїй розкішній сукні на червону доріжку Венеціанського кінофестивалю прийшла голлівудська зірка Дакота Джонсон, презентував оновлену помаду Rouge Dior – Ultra Rouge. Вона стала першим продуктом, створеним на водній основі, а не на масляній або восковій, як усі його попередники. А представляти її випала честь Наталі Портман.
Читайте також:
- Дженніфер Лоуренс стала обличчям нового аромату Dior
- Дженніфер Лоуренс знялася в стильних образах в кампанії Dior
- Новий скандал: Сару Джессіку Паркер звинуватили в крадіжці
- "Я не роблю макіяж": Дженніфер Лоуренс поділилася секретами стрункості та краси
- У Парижі пограбували принцесу Саудівської Аравії: вкрали прикраси на 800 тисяч євро
- Streetstyle: найкращі сумки з вулиць Парижа