I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як створити цікавий і популярний блог

Блогери повинні бути працелюбні й терплячі, чекаючи прибуток

Ми продовжуємо розповідати читачам про сучасні способи заробітку в інтернеті. У попередніх публікаціях ми пояснювали, як стати "зіркою" "Інстаграма" і "Фейсбуку" і як на цьому заробляти. Про секрети створення блогу, про різницю і переваги платного і безкоштовного хостингів, про те, на що звертати увагу при виборі домена, про успішну творчість і про те, звідки беруться гроші у блогера, нам розповіли фахівці SMM (по просуванню в соціальних мережах) Леонід Купрійчук, Світлана Бутанська і Ольга Писемна. Також фахівці поділилися вдалими і невдалими прикладами блогерства з особистого досвіду, пояснили, як не наступити на стандартні "граблі" і як можна втратити навіть успішний і прибутковий блог.

ТЕРПІННЯ І ТІЛЬКИ ТЕРПІННЯ

Реклама

Глобально блоги можна розділити на три гілки. Перша – журналістика в додаток, наприклад, до основної роботи – коли ведучий блогу пише цікаві йому/читачам/конкретній аудиторії замітки на вільну тематику. Друга – коли блогер вибирає собі одну конкретну нішу (подорож, економія тощо) і глибоко, можливо, – з залученням важливих експертів в цій галузі, пише свій блог. І третя – блог від комерційної особи, яка не тільки позиціонує себе як експерт в якійсь області (в'язання гачком і спицями, виготовлення меблів, випалювання і т.д.), але і готова запропонувати своїм читачам, крім вичерпної інформації, готовий продукт (ті ж схеми, в'язані вироби, меблі хендмейд і т.д.). При цьому блогер, незважаючи на те, яку стезю він для себе обрав, повинен зрозуміло і стильно оформити свій блог (фон, шрифт, ім'я/псевдонім та інше) і запастися терпінням: з перших слів гроші не потечуть в кишеню. Ведення блогу, навіть самого цікавого і з вдалим стартом, за словами фахівців з SMM, складно віднести до варіантів швидкого заробітку. Швидше навпаки – спочатку потрібно попрацювати на ім'я, перш ніж воно стане працювати на господаря.

coffee-569178

МАТЧАСТИНА : ВИБИРАЄМО ДВИЖОК І ОФОРМЛЯЄМО ДОМЕН

Реклама

Перше , що потрібно зробити тому , хто хоче заробляти на блозі , – вибрати нішу і сервіс для його створення . Серед найпопулярніших і безкоштовних Livejournal.com, Blogger.com, Ya.ru и т.д., з можливістю оплатиUcoz.ru, Wix.com, Weebly.com тощо. Всі вони працюють за схожим сценарієм. Але на повністю безкоштовному функціонал все ж простіший: ти реєструєшся, "наводиш марафет" з кольором і шрифтом, публікуєш тексти, заводиш друзів. На платних сервісах початківець блогер може козирнути фантазією і створити неповторний зовнішній вигляд сторінки. До того ж функціонал по просуванню буде багатшим, а ще можна дистанціюватися від материнського сайту-конструктора, купивши собі хостинг (за це якраз і стягується плата). "Тобто в пошуковому рядку у вас буде написаний тільки ваш сайт, де ви ведете блог, і можете, до речі, при бажанні потім "приєднати" інтернет-магазин та інше, а "хвостика" livejournal.com або будь-якого іншого wix.com після вашого назви не буде", – пояснює Ольга Писемна. Але тут важливо моніторити мережу і бути в курсі модних тенденцій – так, багато хто вважає, що "Живий журнал" вже відживає своє і заводити там блог не варто, і більш популярним майданчиком для блогерів стає "Фейсбук".

За певну суму на платних платформах блогер може застрахувати себе від втрати свого блогу , опублікованих матеріалів і т.д. " Наприклад , якщо занадто активно просувати блоги на деяких безкоштовних хостингах , можна потрапити в немилість порталу без всяких пояснень , і сторінка може бути заблокована . Це зриває дисципліну подачі матеріалу читачам і може порушити " дружбу " з рекламодавцями , які розмістили рекламу на такій сторінці " , – пояснила Ольга .

Тому експерт радить зовсім вже новачкам " брати розгін " на ресурсах з безкоштовним хостингом , а потім , якщо місяць – два виходить публікувати матеріали постійно – зберігати їх і переносити на новий сайт з платним хостингом .

Реклама

wordpress-552922

ДОМЕН.Після того , як ви придбали хостинг , потрібно обзавестися доменом . " Так , для україномовної / російськомовної аудиторії краще вибирати доменне ім'я в зоні .com , .net або .ua , – пояснює Леонід Купрійчук . – Іноді реєстрація передбачає надання паспортних даних та місця проживання ( наприклад , .ru ) " . А після створення домену потрібно " припаркувати " домен до вибраного вами хостингу . Для цього потрібно зайти у вкладку " Домени " на панелі управління і вибрати " Припаркувати домен " .

ДВИЖОК.Важлива деталь майбутнього сайту – візитки – движок ( CMS ) , на якому він буде працювати . Серед популярних движків – WordPress , Joomla , DataLife Engine і т.д. Вони теж бувають платні та безкоштовні , тому деякі початківці блогери вибирають спочатку відповідний движок ( вивчають функціонал і т.д. ) , а потім визначаються , де краще створити блог . " Початківцям я рекомендую WordPress : він зрозумілий , популярний , хороший по всіх параметрах і безкоштовний , – каже Світлана Бутанська . – З будь-яким блогових движком йде інструкція по установці " .

new_image3_242

Майже айтішник . Для створення блогу доведеться вивчити веб.

КОНТЕНТ ЯКІСНИЙ , А ДИСЦИПЛИНА ХОРОША

Давати інформацію читачам потрібно унікальну, корисну і цікаву. Важливо, щоб для читача дійсно була проведена робота, інформація, що подається блогером, не повинна лежати на "поверхні" і не бути очевидною. Природно, краще, якщо кожна нова публікація підкріплюється фото або відео. "Виставляти тексти бажано не "з коліс", а за допомогою автоматизованих сервісів, бажано в один і той же час. Тоді ваша дисципліна буде приблизною, а вірна аудиторія вже чекатиме, що ось-ось ви опублікуєте нову цікаву інформацію, – пояснює Ольга Писемна. – У моїй практиці були консультації блогерів, які не розуміли, чому вони дають багато цікавої інформації, а аудиторія від них відписується. Після того як я вникнула в ситуацію, з'ясувалося, що блогер веде свою сторінку хвилеподібно. Тобто може днями нічого не опубліковувати, а потім в один день згадати, що він веде блог, надихнутися – і дати 10 невеликих текстів. А оскільки багато хто організовує розсилки своїх оновлень, то кожному читачеві приходить повідомлення. Ну і коли таких повідомлень приходить десять, люди дратуються і вважають за краще відписатися, щоб прибрати докучливого учасника".

Робити публікації потрібно регулярно , інакше читачі оберуть інших.

ГЛУХА СТІНА.Другий момент , який може створити відтік читачів , – відсутність комунікації . " Якщо після поста люди починають коментувати текст або задавати питання , а відповіді від автора немає – читач вважає , що автор не бажає спілкуватися з аудиторією . І робить для себе висновок , що не потрібен йому цей письменник – навколо багато таких , хто буде більш приємним співрозмовником . Потрібно намагатися стати практично другом свого читача " , – пояснює фахівець .

cms-265128

НЕ  МОЖНА КИДАТИ.Якщо ви вже доклали великих зусиль для створення і наповнення блогу, постарайтеся його не кидати: перезапустити його буде складно. "Наприклад, часто блоги в компаніях або у приватних підприємців ведуть підлеглі, – каже Світлана Бутанська. – Вони сумлінно описують новинки, навіть іноді пишуть цікаві статті. Але коли ведучий блогу йде з компанії, а новий співробітник, наприклад, не готовий вести блог на добровільних засадах або не дружить зі словом, то блог простоює. Згодом приходить хтось новий, готовий вести його, починає роботу – а аудиторія вже "не ведеться". Справа в тому, що якщо це комерційний блог, то простий небажаний взагалі! У читача, якому знову починають приходить повідомлення, складеться враження, що у компанії були складні часи і "новинки" давати припинили. мабуть, і зараз все нестабільно. Він сприймає це як пробудження активності, щоб заробляти хоч щось. Такий читач не купить те, що ви пропонуєте. А нова аудиторія не з'явиться, адже теж побачить збої в роботі компанії, судячи з перерви в роботі блогу".

social-1206612

Інформація . Повинна доставлятися правильними порціями : хвилі можуть злити читача.

ХТО ПЛАТИТЬ БЛОГЕРУ І ЯК ЗНАЙТИ РЕКЛАМОДАВЦІВ

Як вже говорилося раніше, швидко почати заробляти на блозі складно, і рідко у кого це виходить. У одного на це йде рік, а іншого – і ще більше. Це не дуже додає оптимізму автору, оскільки весь час до заповітної популярності він повинен не тільки постійно вести свій блог, а й безкоштовно використовувати свої ресурси (наприклад, якщо блог про меблі своїми руками, то креслення повинні бути в загальному доступі і подібне. Деякі, правда, намагаються щось продавати подібним чином, але це не дуже правильно з точки зору просування). "Багато людей на перших етапах опускають руки, багатьом набридає лізти зі шкіри геть і витрачати час, коли кишені користі від цього немає, – говорить Леонід Купрійчук. – Тому блогер повинен горіти своєю ідеєю і отримувати зарплату в іншому місці до настання популярності. Претендувати на гонорар блогер може, коли у нього буде певна кількість унікальних читачів в день. Для різних цілей кількість фанів різна".

НА ЧОМУ ЗАРОБЛЯТИ.Якщо відвідуваність висока , ви як блогер можете знайти рекламодавця , якщо вони з вами ще не почали зв'язуватися самостійно .

"Перше – можна здавати в оренду місце під банери рекламодавців, – розповідають фахівці. – Їх нескладно знайти на спеціальних біржах, які "зводять" рекламодавця з блогерами/медійниками і т.д. Можна розміщувати платні статті від імені рекламодавців або ж від свого, як приховану рекламу. щодо останнього раджу блогеру гарненько подумати, як сприймуть пост читачі. Деякі реклами подібного роду можуть вдарити по блогеру – особливо якщо рекламований товар поганий або у читача закралася думка, що блогер більше не вільний художник, а продажний автор. Відвідувані блоги можуть претендувати на контекстну рекламу від пошукових мереж РСЯ (рекламна мережа "Яндекса") і Google AdSence. Також є варіант заробити на партнерських програмах. Умови зазвичай залежать від того, хто набивається вам в партнери. Якщо це виробник чогось – то може бути бартер, якщо блог фірми, яка хоче збільшити аудиторію, – взаємний піар, та інше. Успішний блогер може також заробляти на продажу постійних посилань на своїй сторінці.

ОТКАЗЫВАЙТЕСЬ ВОВРЕМЯ.Якщо у вас як блогера з'явився приголомшливий успіх на етапі , коли ви тільки почали , і рекламодавці буквально стоять в черзі – постраюсь фільтрувати , про що будете писати .

"Були випадки, коли до блогера одночасно звернулися пропіарити мікрохвильовки і ті, хто реалізує екологічну продукцію, – згадує фахівець. – Щоб не втратити гроші, блогер опублікував дві взаємовиключні статті про те, як чудово, зручно і т.д. готувати/розігрівати їжу в мікрохвильовці, і про те, як шкідливо вживати будь-які продукти, особливо якщо вони були розігріті або приготовлені в мікрохвильовій печі. Його піймали читачі. вони, природно, поділилися в коментарях і зібрали прихильників. Імідж блогера був зіпсований в одну мить".

new_image_295

Звідки гроші . Карман поповнять банери , піар і " вічні " посилання . Фото : А. Славний/ТАСС

СТЕЖЕННЯ, ДОШКИ І "ІНТРИГИ"

Деякі блогосервіси піарять себе , і завдяки численним переходам і коментарям можна і так завоювати собі аудиторію . Інші ж потрібно і бажано просувати в тому числі і в соцмережах ( анонсувати у всіляких групах та на сторінках , " інтригувати " з посиланням на блог і т . д . ) . Групи в соціальних мережах можуть стати підмогою і теж приносити прибуток , якщо ведучий встигає все . До речі , в такому випадку блогеру є сенс підібрати для себе вдалі курси SMM .

Для просування можна робити опитування , акції або розіграші чого -небудь від свого блогу , в тому числі на масових інтернет – дошках оголошень . Багато людей залучають до просування різні сервіси або інших людей ( як фахівців SMM або помічників , так і інших блогерів ) .

" В принципі всі варіанти гарні . Але запам'ятати потрібно два моменти: не витрачайте занадто багато на просування одним якимось способом і пробуйте різні варіанти , – вважають експерти з просування . – Що підходить одному , може взагалі не піти в іншому контексті ! Це про тому , що деякі блогери розвідують , щоб побалакати про більш " зубасті " , і роблять точно так же , не враховуючи , що спеціалізуються зовсім на іншому . Потім вони ж дивуються , як так могло статися , і журяться , що витратили стільки грошей " .

Ще важливий момент в плані просування блогу : не кожна майданчик потерпить активне просування з вашого боку . " Є ресурси , які можуть навіть " забанити " за те , що ви якимось способом намагаєтеся популяризувати свою сторінку . Тому , вибираючи місце , де ви будете створювати блог , звертайте увагу і на цей нюанс " , – підказують фахівці .

СТЕЖТЕ ЗА КОНКУРЕНТАМИ.У плані продажу реклами не завадить стежити за конкурентами – і прямими , і " суміжними " ( роблять те ж , але не так , як ви ) . "Не тільки в плані тим і позиції це корисно , але і в плані відстеження , як просуває і продає себе інший блогер , – пояснила Ольга Писемна – Зрештою перспективний автор може проявити ініціативу і запропонувати свій майданчик і свої послуги сам " .

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти