Топ пляжів

Як правильно худнути

Готуємо джем з абрикос

Модні джинси

Тести

Найдорожче

Ближче до народу: як зробити популярною свою сторінку Вконтакте і на Однокласниках

Домогосподаркам запропонуємо рецепти і "похудейку", а молоді – моду, спорт і веселе проведення часу

У нашому новому проекті, присвяченому заробітку в соцмережах, ми вже розповіли, як стати зіркою "Інстаграма" і "Фейсбуку". Сьогодні ми розповімо, як стати популярним в соцмережах "ВКонтакте" і "Однокласники" (в попередніх випусках ми розповідали про "Інстаграм" і "Фейсбук"). Про найефективніші інструменти нам розповіли фахівці з SMM-просування Світлана Акімова та Андрій Бєлобородов. Принцип роботи в цих соціальних мережах, незважаючи на різну публіку (ВК позиціонується як молодіжна соціальна мережа, "Однокласники" – як місце спілкування для людей старшого віку), схожий: публікувати побільше, користуватися відкладеним постингом і не скупитися на спамерських пошукових роботів.

СТАВКАНАСТАРІЗВ'ЯЗКИ.У мережах "ВКонтакте" і "Однокласники" має значення повнота заповнення профілю і адекватність відкривається читачам інформації: чим більше цікавої інформації, тим вищі шанси, що навіть незнайомі люди будуть вас читати. Однак фахівці з просування в даних соцмережах вважають, що особистий брендинг тут програє тому, який можна побудувати, наприклад, в ФБ або "Інстаграмі". "Стати лідером думок або якоїсь публічної особливої в ВК і" Однокласниках "досить складно, – розповідає Андрій Бєлобородов. – Ці соцмережі – спільноти однокласників, одногрупників, друзів з одного двору, і далі не еволюціонували. І це навіть з урахуванням того, що "сидить" в них публіка двох вікових груп: школярі (ВК) і ті, хто вже на пенсії, але перейнявся пошуком старих друзів по навчанню в школі, вузу або роботі (в "Одноклассниках"). і переформатуватися в сторону бізнесу ці соцмережі не прагнуть – цю нішу зайняв "Фейсбук".

Фахівціз просуванняумовнорозділилисоцмережіза віком.

ЗА ІНТЕРЕСАМИ.Проте, за словами фахівців, ці соцмережі можуть бути цікаві бізнесу в якості одного з майданчиків по просуванню товару – особливо, якщо правильно провести так зване таргетування і врахувати вікові особливості аудиторії, яка проводить там дозвілля. "В "Однокласниках" сидять домогосподарки, які на ура сприймають групи з серії  рецепти на кожен день", "правильне харчування", схудненнят"до і після", "хобі та рукоділля", "вправи і пози йоги"і т.д ., – пояснює Світлана Акімова. – А в ВК сидить молодь, яку цікавить спорт, огляди кінофільмів, мода і стиль, одяг/взуття та інше. Тобто для заробітку на просуванні груп і особистих паблік або з "пристрілкою" на блог/бренд - поле неоране! Грубо кажучи, годі й шукати масово в "ВКонтакте" і "Однокласниках" тільки офісних працівників і білих комірців. і то – з цим можна посперечатися, оскільки багато українців мають профіль в декількох соцмережах".

ЗАРОБІТОК: ПРОДАВЕЦЬ ЧИ БЛОГЕР

Способів заробітку на "ВКонтакте" і "Однокласниках" фахівці з просування виділяють два: ведення сторінки як магазину або популяризація товару/послуги від свого імені і як блогера. "У першому випадку господареві сторінки бажано вести свій профіль не як Івана Іванова, а створити магазин з профілем, яким збираєтеся займатися. На аватарку варто поставити, відповідно, не своє фото, а логотип (змоделювати його на сайтах, які дозволяють це робити, або ж намалювати), – радить Андрій Бєлобородов. – Своє фото можна ставити, якщо воно дуже вдале або навіть професійне і обов'язково якось пов'язане з тим, що ви продаєте (товар/послугу). Також воно буде доречно, якщо ви позиціонуєте себе як блогер в якійсь вузькій тематиці. В особисті дані потрібно вписати коротку інформацію про те, на чому магазин або блогер спеціалізується і чим може бути цікавий в соцмережі (може, якась більш комфортна процедура замовлення або доставки, вигідна знижка, можливість протестувати товар або послугу і т. д.). Багато людей припускаються помилок, не конкретизуючи, ніж паблік буде виділятися. Тому втрачають аудиторію і погано знаходяться в пошуку.

ВІТРИНА: ПО ТЕМІ

Отже, основний контент на сторінці: інформація про нові товари і їх особливості, події, значимі для даної ніші, а також акції та розіграші (дуже важливо, привертає багато людей). Правилом хорошого тону вважаються якісні, професійні фото товару з демонстрацією його в дії. "Якщо ви все ж вирішите себе "світити", то інформація повинна бути причетна до товару/послуги, який ви просуваєте, – пояснюють фахівці. – Наприклад, продаєте велосипеди і велотовари – можете написати про пригоду на велопробігу, тест-драйві і т. д. Ясна річ, що крім особистих знайомих, вашою аудиторією будуть велолюбителі, яким не дуже цікаво, що ви сьогодні їли на сніданок і як поводилася ваша кішка".

Популярності пабліку також додадуть різні новини з області того, що ви просуваєте (чим більше, тим краще): фотоальбоми з тест-драйвами, демонстрації товару або послуги, відеозаписи (бажано, щоб їх було якомога більше, тоді це, в тому числі, буде вашою фішкою). Іноді розбавляйте блог або сторінку "цитатами мудреців" або "смішинками" (люди їх дуже люблять), копіпаст з цікавих джерел. Намагайтеся провокувати друзів і передплатників на обговорення і відповідати на питання (краще залишити читачам можливість підтримувати з вами зворотний зв'язок – поштою або прямому телефону), але намагайтеся не торкатися гострих тем (релігія, політика, расова та гендерна приналежність – табу). Також небажано, щоб в друзях були інші групи.

ТОРГІВЛЯ.Продажі не змусять себе довго чекати, коли з'являться друзі з цільової аудиторії. Для цього потрібно рекламувати товарні пропозиції в популярних спільнотах з тематикою, якою може цікавитися потенційний покупець. "Ви можете робити приховану рекламу, залишаючи коментарі і беручи участь в обговореннях від імені вашої сторінки-магазину. Але такий спосіб в ВК загрожує тим, що вас забанять або ви взагалі не зможете бачити інформацію в інтересуемой групі, – каже Світлана Акімова. – Тому я б порадила рекламуватися в групах, суміжних за тематикою. Наприклад, в групі для тих, хто стежить за фігурою, можна рекламувати жіночий одяг, взуття, семінари з сімейної психології та т. д.".

ГРУПА: ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ

Другийваріантзаробітку-якщовиведетесвійпаблікістворилигрупувідсвогоособистогопрофілю.Тутвсепросто:вособистому профілівипишете,щохочете-про себе,длясебеідлядрузів.Аосьгрупатеперстаневашиммагазином.Останнюочікуєпросуваннявмасиіпродажнаїїтеренахреклами.Алепам'ятайте:зовнішній виглядгрупиповиненбутипродуманийдодрібниць.Деякінавітьнаймаютьдлястворення"зовнішності"дизайнерів.

ЩО ПОЧИТАТИ.Провідні групи повинні забезпечити своїй аудиторії якісний унікальний контент, пояснювати все про що продаються товари або послуги і вести своєчасну модерацію (видалення непотрібних коментарів і відправка в бан порушників правил). До того ж, якщо ви плануєте рекламувати групу в тому числі на своєму особистому паблік, фільтруйте те, що ви публікуєте на стіні. На особистій сторінці не повинно бути ніяких лайок і вульгарності, особливо якщо ви, наприклад, надаєте послуги психолога в групі. "Кількість постів в день може доходити до 30, – пояснює Світлана Акімова. – Передплатники ж побачать в стрічці в кращому випадку 7-10 з них (якщо ви не платите за рекламу). Вимога до контенту: корисний, розважальний та цікавий. Це можуть бути моменти біографії відомих особистостей з прив'язкою до вашої сфері діяльності, цікаві факти з історії, які доводять затребуваність ваших товарів/послуг, наукові новини і т. д. Великою популярністю починає користуватися відеоконтент (огляди, майстер-класи, відеоблог, відеоконференції і т. д.). Але ролики в ВК і ОК повинні бути невеликими. Дуже добре підходять гіфки (анімовані картинки або коротке відео) – вони часто репостяться і лайкаються)".

new_image4_192

В групі.Користуютьсяпопитомкороткіролики,оглядиірізнімайстер-класипотеміспільноти.

ЖОДНОГО ДНЯ БЕЗ ПРИРОСТУ: ЗАВОДИМО ДРУЗІВ

Магазин у вас на особистому профілі або створена група-спільнота, важливо не допустити застою в справі. Для цього потрібно постійно працювати над поповненням аудиторії. Фахівці з просування радять користуватися одночасно всіма доступними способами завести друзів/передплатників/одногрупників. "Ми вже говорили, що необхідно давати цікавий контент і не скупитися на рекламу, – каже Андрій Бєлобородов. – Крім цього ви можете запрошувати користувачів до спілкування на "вашу" тему. Але тут важливо враховувати, що розсилати всім однакові повідомлення з "провокацією" не варто: робот соцмережі визначить це як спам і "забанить". Не можна відправляти повідомлення і запрошення вступити в групу і занадто багатьом: в ВК, наприклад, їх можна послати тільки сорока людям. Якщо ви налаштовані залучати аудиторію активніше – є сенс завести спамерських пошукових роботів. Їх завданням буде писати сформоване вами повідомлення незнайомим людям і запрошувати їх подружитися/підписатися/вступити в групу". Ще один популярний спосіб – проводити опитування, акції і всілякі конкурси – таким чином зростає залучення користувачів і популярність вашого паблік. Не забувайте про призи і подарунки, але тут важливо, щоб подарунки дійсно вручалися переможцям – їх, до речі, варто просити сфотографуватися з подарунком, зазначивши дарувальника. "Багато хто використовує механізми накрутки лайків і передплатників, вважаючи, що групу з 1-2 тисячами учасників простіше просувати далі, ніж "нульову", – говорять фахівці з просування. – Але цей висновок неправильний. Рекламодавці, наприклад, зазвичай бачать "роздуті" групи, так що ефект будемо тимчасовим".

ЗА ГРОШИМА — НА БІРЖУ

Щоб стати популярним блогером, потрібно не просто давати публіці хороший контент, але і робити це постійно, в один і той же "популярний" час. Ясна річ, що не у всіх є можливість весь час писати і виставляти пости. Тому тим, хто піклується про просування свого продукту, потрібно "подружитися" з сервісами, що дозволяють робити відкладений постинг. "Можна автоматично розміщувати публікації в заданий користувачем час, – пояснює Світлана Акімова. – SMM-менеджер ж або господар сторінки, запланувавши ряд публікацій, може проводити час, що звільнився, працюючи над іншими інструментами".

БЕЗКОШТОВНО.Публікувати постиза розкладомможнабезкоштовно,якщовикористовуватиштатніінструменти."Якщовипрацюєтев "ВКонтакте",можнакористуватисяпослугою "Таймер",-пояснилаСвітлана.-Дляцьогопотрібноврежиміредагування нотаткивибратиопцію "Інше".Післяцьогорозгорнетьсяменю,деібуде "таймер".Післяцьогонапишітьзаміткуіналаштуйтечаспублікації,натиснітьфункцію"вчергу"-івашпостз'явитьсярівноу встановлений час,навітьякщовасвцей часвзагалі небудевінтернеті".

Постиза розкладомв"Однокласниках"публікуютьсятрохиінакше."Під час редагування нотаткинатиснітьіконкуіз зображеннямкалендаря,післячогозробітьнотатку, а потімчасрозміщенняпублікаціїінатисніть "зберегти",-говоритьфахівецьз просуваннясоцмереж.

РЕКЛАМОДАВЦІ І БІРЖІ.Колиувасвсепрацює,якгодинник,вибудетенабиратипопулярністьіпідніматисявТоп-рейтингу(колихтосьшукаєвпошукущосьнавашутему,вибудетевищевсписку)-тодівизможетесамостійношукатирекламодавців,якщовонисамідо вас незвертаються.Дляцьогопрацюютьспеціальнібіржі."Цінарекламногопоста-від100дотисячігривень,взалежностівідмісцярозміщення(закріпленийпостнадобуу верхнійпозиціїгрупи,постингкількаразівіт.д.),-розповілаСвітланаАкімова.-Напакетнерозміщеннязазвичайзнижкидо50%".

new_image3_239

Пости.Готуємозаздалегідь,щобне сидітивесь часбіля комп'ютера.

КРОСПОСТІНГ ДОПОМОЖЕ ПУБЛІКУВАТИСЯ ВСЮДИ ОДНОЧАСНО

Деякізасобизовнішньоговідкладеногопостінгу(окремаплатформа, що неприкріпленадосамоїсоцмережі,вякійвипрацюєте)дозволяютьпідготуватипублікаціювінтерфейсісервісуівідправитиїївідразувкількасоціальнихмереж.

"Кроспостінгматеріалівможнаоформитинатакихсервісах,якBuffer,Feedman,DoShare,SmmBox,ViralTag,Hootsuite,Postcron,NovaPress,Time2Postіінших,-пояснивАндрійБєлобородов.-Вибираючиплатформу,потрібнозвертатиувагунадвамоменти:зякимисамесоцмережамивонапрацює(всіхвашихулюбленихсоцмережтамможеі невиявитися,затебутибагатоінших,вамабсолютно нецікаві)інате,платнавоначибезкоштовна.
Наприклад, Feedman працює з кроспостінгом і відкладеним постінгом повідомлень в мережах "Однокласники", "ВКонтакте", "Твіттер", "Фейсбук", а з "Інстаграм" – не працює. "Для роботи в сервісі потрібно зареєструватися, перейти в меню "Ключі" і інтегрувати Feedman з вашими профілями в соціальних мережах, підключивши їх, – пояснили фахівці. – Далі в розділі "Канали" ви можете створювати групи профілів і співтовариств, в яких можна швидко відправити публікації. Наприклад, ви можете об'єднувати в канали особисті профілі та комерційні спільноти. Щоб створити відкладений пост, в розділі "канали" виберіть опцію "Нова публікація". Після її створення натисніть кнопку "опублікувати" і вкажіть бажаний час. У розділі "публікації "ви можете переглядати та редагувати заплановані пости, а також переглядати архів".

СТАТИСТИКА.Надеякихсервісахвідкладеногопостінгу/кроспостінгуєвкладки,за допомогоюякихможнаоцінюватиефективністьпублікацій.Системадозволяєвідстежуватипостипочислуретвітів,додаваньвобрані,лайків,Шерінг,атакожза іншимиметрик.Алецяфункціяможебутиплатноюнавітьнабезкоштовномусервісіпокроспостінгу.

new_image2_276

Одночасно.Робитипублікаціїдопоможутьспецсервіси.

Реклама
Найважливіші та найцікавіші новини завжди під рукою
Life Сьогоднi в telegram-каналi Пiдпишись на RSS-канал Life Сьогоднi на Google News
Реклама
Гороскоп
Твій гороскоп на Сьогодні
Читати гороскоп
Just do it
Корисна порада на Сьогодні
Частіше проявляти емоції
Чому це важливо?
Лайфхак дня
Як швидко охолодити каву
Хакнути
Сольник зірки
MONATIK
31 липня / 20:00
5 головних концертів липня
Чи гідний сервіс на відпочинку в Україні?
Дізнатися більше про відпочинок
Спецпроект
Календар лайфхаків на літо
Липень
Лайфхаки за календарем
Гороскоп
Твій гороскоп на тиждень
18 - 25 липня
Читати гороскоп
Найдорожчий спецтопік
Дорожче просто не знайдеш
Оренда VIP-яхти — ₴27 000/година
За що такі гроші?
тест
Впізнаєш зірку за її модним образом?
Спробувати
Куди піти
Атмосферні тераси Києва для літніх вечорів
Хочу дізнатися!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти