Кандидати на виборах-2014 економлять на агітації – дослідження

Ті, хто рекламує себе, використовує теми війни та люстрації

Більшість партій та кандидатів, які балотуються на вибори до Верховної Ради, не проводять активної агітації. Про це заявив аналітик громадянської мережі "ОПОРА" Олександр Неберикут.

Читайте на тему: Понад чверть кандидатів у депутати на виборах-2014 – жінки

Реклама

"З 52 партій, які балотуються в Раду, більшість активну агітацію не проводять. Близько 80% не проводять активних передвиборчих кампаній. Тільки 10-12 партій масово розміщує зовнішню рекламу та проводять візуальну агітацію", – каже він.

Ті 10-12 партій, які вже почали агітаційну кампанію, за даними "ОПОРИ", в основному використовують теми війни та люстрації.

Що стосується мажоритарних кандидатів у нардепи, то вони більш активно, ніж партії, проводять агітацію. "Що стосується мажоритарних депутатів, то їх кампанії є більш насиченими. В деяких округах передвиборна кампанія давно розпочалася. Проте в цілому з близько 3500 мажоритарних кандидатів, які зареєстровані, активну діяльність проявляли близько 5% ", – підкреслив Неберикут.

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Реклама на segodnya.ua Реклама
Лайфхаки для життя
Більше хаків

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти