100 тисяч доларів за барбекю. Як власник кулінарного сайту монетизує контент

30 вересня 2020, 15:42
За інформацією SimilarWeb, ресурс відвідує 600 тисяч користувачів на місяць

Стейки на грилі

Любов американців до барбекю настільки велика, що страви, приготовані на грилі, можна сміливо назвати національною їжею. Майже у кожного жителя США на задньому дворі будинку стоїть гриль, на якому готують стейки, бургери і сосиски. У спеціалізованих відділах магазинів продають попередньо нарізане і замариноване м'ясо, яке американці використовують для барбекю. А в супермаркетах можна знайти все необхідне обладнання: вугілля і засоби для розпалювання, решітки, спеціальні прихватки, підноси, щипці, скребачки, рукавички і фартухи. Але для деяких барбекю – не лише гастрономічне задоволення, а ще й спосіб заробітку.

Стейки на грилі

Реклама

Так, сайт Smoked BBQ Source відвідує близько 600 тисяч користувачів на місяць. Саймон Овенс у своїй розсилці Tech and Media Newsletter на Substack пише, що ресурс приносить своєму власнику близько 100 тисяч доларів кожен місяць. Найбільше господар заробляє за допомогою партнерського маркетингу, співпрацюючи з сайтами з продажу грилів.

Читайте також:

Засновник Smoked BBQ Source Джо Клементс каже, що спробував створити саме той ресурс, який йому хотілося б мати, коли він тільки почав цікавитися барбекю. За його словами, на сайті є вся необхідна інформація, щоб пройти шлях від аматора до піт-майстра:

Реклама
  • Докладні посібники, поради та техніка приготування гриля і барбекю;
  • Перевірені рецепти барбекю;
  • Неупереджені огляди обладнання.

Засновник сайту Джон Клементс

Користувачі також можуть знайти на сайті рецепти маринадів, соусів і гарнірів до м'яса.

Дивіться відео, як приготувати крильця барбекю:

Реклама

Нагадаємо, раніше ми писали, як приготувати свинячі реберця барбекю в духовці, а також розповідали, як приготувати сливовий соус до м'яса.