Gluten free

Пальто на осінь

Відпочинок в Турції

Міс Україна

Тести

Ціна - космос!

Без ретуші: як проєкт #ПокажітьНас та бренд Dove змінюють індустрію реклами

Фото звичайних українок без ретуші розмістили на головних рекламних бордах столиці. Так, завдяки ініціативі бренду Dove, індустрія реклами робить перші кроки до демонстрації різної справжньої жіночої краси

Без ретуші і фотошопа: 15 прекрасних своєю природністю українок посміхалися жителям столиці і гостям Києва з великих і красивих діджітальних екранів України. Фото дівчат розмістили на основних торгових центрах столиці: "Гулівері", "Оушен Плазі", "Блокбастері". Фотографувала дівчат Діана Андруник: вона вже не перший рік змінює погляди суспільства на жіночу красу, фотографуючи для різних соціальних проєктів звичайних жінок "без ретуші та глянцю".

Це велика подія для і для всієї індустрії реклами в цілому. А також наочний приклад того, що проєкт #ПокажітьНас, мета якого демонструвати в медіа та рекламі різноманітність справжньої жіночої краси, а не тільки ідеальні обличчя і тіла, набирає все більших обертів.

Із чого почався проєкт #ПокажітьНас

Проєкт #ПокажітьНас – це глобальна світова кампанія, що проходить у багатьох країнах: ініціатором став бренд Dove компанії Unilever, яка була заснована у США 64 роки тому. Підтримали проєкт Getty Images – найбільше, надійне і шановане світове джерело візуального контенту. І об'єднання Girlgaze, в якому понад двісті тисяч жінок різних професій борються зі стереотипами визначення жіночої краси.

Бренд Dove усі ці роки надихає жінок усього світу любити себе і своє тіло, бути в гармонії із самою собою і реалізовуватися у будь-якій сфері. Сьогодні Dove закликає відстоювати і демонструвати в медіа та рекламі зображення справжньої природної жіночої краси. Адже саме реальні жінки всі ці роки були натхненням для бренду.

1/15

Компанія адресувала рекламодавцям і ЗМІ відкритий лист, в якому закликала відмовитися від нереалістичних стандартів краси і використовувати фото реальних жінок, без ретуші. Адже ЗМІ і реклама десятиліттями створювали досить вузькі стандарти краси. А фото стандартних "глянцевих" моделей у більшості медіа та рекламі формують ідеалізований образ жінки, віддалений від реальності.

Dove транслює позицію, що краса кожної жінки індивідуальна, це джерело впевненості у собі і натхнення, а не привід для занепокоєння.

Тому Dove створив проєкт #ShowUs (#ПокажітьНас), де закликає медіа і рекламодавців відмовлятися від усталених стереотипів і показувати різну красу.

Ідею Dove підтримали жінки з різних країн, так була створена бібліотека фото реальних жінок різної зовнішності. Мета створення такої фотобібліотеки – допомогти жінкам позбутися стандартів краси. У колекції #ShowUs на порталі Getty Images вже понад 15 000 фотографій: кожне зображення демонструє ширший погляд для медіа та індустрії реклами на різноманітність жіночої краси. І незабаром колекція розшириться ще більше.

Як проходить проєкт #ПокажітьНас в Україні

В Україні проєкт #ПокажітьНас стартував 10 березня: амбасадором української компанії проєкту стала реп-виконавиця alyona alyona. Селебріті так надихнулася проєктом, що спочатку написала ліричну пісню "Світ потребує краси" і закликала жінок прийняти себе такими, якими вони є, замість того, щоб слідувати нав'язаним стандартам краси.

А пізніше вийшов кліп до цієї композиції.

У кліпі знялися різні дівчата, чия краса незвичайна і природна: але таких жінок зазвичай не показують у медіа, оскільки рекламній індустрії потрібні ідеальні тіла та обличчя. У підсумку кліп alyona alyona набрав понад 730 тис. переглядів і близько 1500 коментарів, і велика їх частина (99%) – позитивні. Наприкінці пісні alyona alyona звертається до свого тіла і закликає показувати в медіа будь-які тіла. Цей маніфест реп-виконавиці став своєрідним символом проєкту.

За трохи більше ніж 3 місяці із моменту старту світового проєкту #ПокажітьНас в Україні ідею підтримали сотні як відомих селебріті і блогерів, так і звичайних українських жінок. Публічні особи, макро- і мікроблогери у соціальних мережах ділилися своїми історіями прийняття себе, підтримували ідеї проєкту. Сьогодні під хештегом проєкту #ПокажітьНас у Інстаграмі можна знайти сотні публікацій. Різні медіа також підтримали проєкт на різних його етапах.

У день прем'єри пісні "Світ потребує краси" реп-виконавиця alyona alyona у прямому ефірі радіостанцій "Хіт ФМ", "Наше", "Мелодія" і "Кісс" представила свою композицію і розповіла про проєкт.

Спільно із медіа The Village був реалізований спецпроєкт про трьох дівчат із незвичайною зовнішністю, яким довелося долати вкорінені у суспільстві стереотипи ідеальної зовнішності. У підсумку ці три героїні сюжету змогли домогтися популярності у медіасфері.

Проєкт #ПокажітьНас був згаданий у новому ютуб-шоу "Ебаут", в якому alyona alyona стала запрошеною гостею.

Але бренд Dоve пішов ще далі: не просто маніфестувати відмову від ретуші, а й власним прикладом показати в медіа справжню жіночу природну красу.

Як Dоve надихнув простих українок стати моделями

Бренд Dоve, усвідомлюючи, як нереалістичні глянцеві фото моделей підривають жіночу впевненість у собі, вирішив звернутися безпосередньо до самих жінок і дівчат. Незважаючи на те, що в медіа та рекламній індустрії нарешті стали з'являтися моделі з різною зовнішністю і тілами, їх фото все одно ретельно ретушують. І більшість жінок як і раніше не відчувають себе досить представленими у медіа.

Тому проєкт став своєрідним протестом проти ідеальних відретушованих моделей, яких беруть у медіа. Dove закликав дівчат і жінок викладати у соціальних мережах сторіз і робити пости із хештегом #ПокажітьНас, показуючи їх природну справжню красу. Дівчата з радістю підтримали проєкт, розповіли свої історії прийняття себе, погодилися, наскільки проєкт є важливим саме сьогодні.

Саме такими: справжніми, живими, а не відретушованими до блиску українок показала Діана Андруник, засновниця соціального фотопроєкту "Не така як інші вона". #Нетакаякіншівона розкриває таку різну красу українських жінок, яким відсутність волосся, неідеальна шкіра або перенесені важкі травми не завадили бути щасливими і приймати себе. У 2020 році Діана відкрила всеукраїнську благодійну виставку про дівчат з інвалідністю та їх історії, які надихали дівчат і давали імпульс для змін в інклюзивній політиці нашої держави.

Тому хто ж, як не Діана, ідеї і погляди якої збігаються із місією Dove, має знімати дівчат для #ПокажітьНас. До слова, дівчата з проєкту #нетакаякіншівона братимуть участь у #ПокажітьНас.

"Коли почала робити власний соціальний проєкт, то звичайно, я рівнялася на бренд Dove, – розповідає Діана. – Їх потужна, емоційна та духовна складова читається у кожному ролику. І мені приємно, що наші цілі і бачення тісно переплітаються. Мені здається, що цей проєкт має бути покником у світі української реклами. Тому що кожна жінка заслуговує прикрашати білборди і при цьому залишатися собою – без фотошопу та фільтрів. Це – про свободу у самовираженні. Покажіть нас – це проєкт, який 100% змінить історію".

У підсумку серед тих дівчат і жінок, які підтримали проєкт в Instagram і опублікували свої фото із хештегом #ПокажітьНас, Dove рандомно вибрав 15 осіб. Дівчатам провели фотосесію, а їх фото без ретуші побачила вся столиця: красиві діджітальні екрани України на ТЦ "Гулівер", "Оушен Плаза" і "Блокбастер" показали фото реальних жінок, а не відретушовані знімки моделей зі стандартами 90/60/90.

1/4

"Неймовірне відчуття готуватися до проєкту, про який все життя думаєш "це фантастика", – написала Діана Андруник у своєму facebook-акаунті. – Це сон, думала я, коли мене затвердили. Це гордість – бути частиною такого важливого для суспільства проєкту, коли українські жінки, які не моделі, без ретуші та фільтрів прикрашають найбільші екрани України. Спасибі команді, цим неймовірним людям! Компанії Unilever і Getty!"

Це велика подія не тільки для бренду Dove, а й для всієї індустрії реклами загалом: адже незважаючи на вже зроблену в медіа колосальну роботу, створені штучно жіночі образи все ще переважають у глянцевих журналах, кіно, рекламі. Ті ж соціальні мережі продовжують просувати ідеалізовану жіночу красу, обмежуючи тим самим її різноманітність.

Зупинятися на досягнутому Діана і бренд Dove в Україні не збираються: колекція #ShowUs на порталі Getty Images зростає. Зараз там більше ніж 15000 фото, і йде робота над новими світлинами прекрасних українок. Отже найближчим часом ми усі зможемо побачити результат цієї важливої і масштабної роботи.

Тому кожен із нас сьогодні може стати частиною проєкту і допомогти показати всю багатогранність і різноманітність жіночої краси!

Приєднуйтеся до проєкту #ПокажітьНас

Кожен і кожна з нас може вплинути на зміну індустрії медіа і реклами і допомогти з'являтися в ній все більшій кількості реальної різноманітної жіночої краси, а не "відфотошопленого" глянцю. Бренд Dove закликає ЗМІ, медіа і всю індустрію реклами сміливо використовувати фото звичайних реальних жінок, які були створені за час роботи проєкту #ПокажітьНас.

Адже так склалося історично, що саме медіа та індустрія реклами зіграли головну роль у формуванні образу "справжньої" жінки і допомогли створити стереотипи, як ця сама жінка має виглядати. Тому в силах медіа все виправити – користуйтеся фотобібліотекою проєкту #ПокажітьНас. А ще – дивіться фото за хештегом #ПокажітьНас, викладайте свої, діліться постами і світлинами проєкту в соціальних мережах, власними історіями прийняття себе, підтримуйте одна одну! Адже проєкт на цьому не закінчується, попереду ще довга робота по зміні індустрії медіа, внесок в яку може зробити кожен! #ПокажітьНас, таких різних і прекрасних жінок, всій Україні і світу!

Реклама
Найважливіші та найцікавіші новини завжди під рукою
Life Сьогоднi в telegram-каналi Пiдпишись на RSS-канал Life Сьогоднi на Google News
Реклама
Гороскоп
Твій гороскоп на сьогодні
Читати гороскоп
ТОР-5 фавориток редакції за звання
Miss Ukraine-2021
@saraednswel
@saraednswel
@liza__miroshka
@liza__miroshka
@____rudi_____
@____rudi_____
@martareznichenko
@martareznichenko
@kris_trump
@kris_trump
1/2
MUST HAVE
Beauty-новинки по догляду за волоссям
Придбати
Just do it
Корисна порада на сьогодні
Захищати очі від випромінюваного гаджетами синього світла
Як це краще зробити?
Лайфхак дня
Як приготувати домашній тірамісу
Хакнути
Біллі Айліш на обкладинці ELLE US
Естетика дому
Інтер'єрна лінійка від Louis Vuitton
1/2
Гороскоп
Твій гороскоп на тиждень
20 - 26 вересня
Читати гороскоп
Найдорожчий спецтопік
Дорожче просто не знайдеш
Ніч в готелі на Мальдівах за мільйон гривень
За що такі гроші?
Особистий досвід
Як ми потрапили у місце, де знімали сцени з "Гаррі Поттера"
Дізнатися

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти