На чому заробляють мільйони гривень українські блогери і чому їм стільки платять

27 квітня 2021, 16:22
Олена Мандзюк з Хмельницького розповіла, як можна заробити на особистому блозі в соцмережі й чому це нелегка робота

Блогер Олена Мандзюк

Мільйони за повідомлення в Instagram. Аналітична компанія Hopper HQ, яка спеціалізується на соціальних мережах, порахувала, хто в світі більше за всіх заробляє в Instagram. Серед українців теж вистачає блогерів, які отримують чималі гроші за повідомлення в соцмережах.

В ефір інформаційного-розважального шоу "Сьогодні. Ранок. Вихідний" на телеканалі "Україна 24" з Юлією Галушкою покликали Лену Мандзюк з Хмельницького. У дівчини мільйон двісті тисяч підписників і мільйонні контракти. У неї розпитали, чи можна в Україні заробити на дописах у соцмережах.

Реклама

Ведуча "Сьогодні. Ранок. Вихідний" Юлія Галушка / Фото: прес-служба

Скільки отримують за пост в Instagram світові знаменитості

Всі зірки заробляють у соцмережах на рекламі. Один такий рекламний пост у актора Дуейна Джонсона коштує 1 мільйон 15 тисяч доларів – він найвисокооплачуваніший блогер у соцмережі.

Реклама

Далі за ним іде Кайлі Дженнер з відомого сімейства Кардаш'ян, яка за один рекламний допис заробляє 986 тисяч доларів.

Останній у трійці найвисокооплачуваніших блогерів в Instagram – відомий португальський футболіст Кріштіану Роналду, який бере за один рекламний пост 889 тисяч доларів.

За що платять українським блогерам

Реклама

За словами блогерки Олени Мандзюк, в Україні за один допис блогер може заробити від 20 тисяч гривень. У неї самої на 2021 рік підписано контрактів про рекламу різних брендів на кілька мільйонів гривень.

Олена каже, що в Україні блогерів-інфлюенсеров дуже мало і саме вони можуть впливати на своїх читачів. Вони дуже цінують свою аудиторію, тому не будуть рекомендувати те, у чому не впевнені, і те, що неякісне.

Блогер Олена Мандзюк

Що рекламують і від чого відмовляються блогери в соцмережах

Олена Мандзюк каже, що в її блозі немає реклами алкоголю, сигарет, продукції "пікантної індустрії" – того, що їй не близьке. Але вона співпрацює з брендами косметики, з одним всесвітнім банком – все, що їй близьке, вона транслює в Мережі.

Скільки часу витрачається на блог

Олена працює 5 років над своїм блогом без відпусток і вихідних. Вона починала сама вести свій блог, але тепер в її команді вже до 15 людей – всі, хто допомагає підтримувати контакти, створювати класний контент, знімати відео, придумувати фотосесії. І команда росте кожен день.

Як близькі Олени ставляться до її роботи і що на це говорить її чоловік – дивіться детальніше в сюжеті:

Тим часом у соцмережах з'явився новий флешмоб з омолодження обличчя на 30 років.